Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Jaké družice pro zajímavé FTA stanice?

Dobrý den,
jsem začátečník se SAT příjmem a potřeboval bych tipy na družice, kde vysílají zajímavé FTA.
Zajímají mě hlavně programy v angličtině (zprávy, popř. cestovatelské pořady). Hlavním důvodem pro koupi TV a satelitu je výuka angličtiny.
Fóra procházím cca 2 týdny a zatím mě zaujaly tyto pozice:
- 13
- 19,2
- 23,5.

Lze např. 19,2 a 13 naladit "šilháním"?

Díky za rady.

ZdenekCZ
Registrace: 4/2015
Stránka: 1 [ 2 ] 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 72
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Jaké družice pro zajímavé FTA stanice?

Takže až na dvě výjimky samá hudba.
Z toho Challenge by zase hrábIo mně. Protože to jsou staré televizní soutěžní pořady.

toothpick
Registrace: 11/2014

toothpick

z tohto pohľadu by bol McDonalds najzdravšia a najlepšia strava - majú zrejme najviac prevádzok vo svete, denne to žere niekoľko miliárd ľudí...
Ale vymeníš umelohmotný burger za vepřo-knedlo? ;)

Dagy2
Registrace: 11/2010

Dávejte pozor chlapečci

---------
http://www.mosalingua.com/en/list-of-best-tv-shows-for-learning-english/
---------
Ten seriál Přátelé je ze života, neustále se tam někdo seznamuje, potkává, baví se o práci. Proto je považován za ideální nástroj pro výuku angličtiny.

toothpick

Na marse nie je zivot, lebo vraj tam nie anglictina...... :bigeyes:

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008

muzu doporucit jen ukrajinske fta na amos a sirius.

sioga_bs
Registrace: 6/2007

BBC paket na Intelsat 27,5W