, sekce: Příjem DVB-T |
|
DVB-T a antánaDobrý den všem odborníkům , mám dotaz na příjem DVB-T Slovenských programu ve Slezsku pokud je lze chytat a pak druhá otázka zda-li existuje anténa společně vertikální s horizontální dneska řečeno 2v1 díky za odpovědi bez narážek jsem laik |
JackBauer
Registrace: 12/2015 Příspěvků: 44 |
| Stránka: 1 2 [ 3 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 70 | |
|
|
RE: DVB-T a antánaPěkně ses projevil Jacku........zkus to jinde....Femr, to bylo natáčení..... dnes TBS 5925 na 105cm a SG2100, 85E - 30W,olomoucký kraj, W98, W2000, WXP, Vista,W7(64) na plátno 250cm.
|
Kamil_k4
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 3 861 Galerie: Kamil_k4 |
|
|
JackBauerKaždý sa Ti snaží poradiť a Ty takto reaguješ. Dúfam, že sa Ti už nikto neozve.T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat
|
petersk
Registrace: 6/2012 Příspěvků: 6 710 |
|
|
JackBauerČo sa tu rozčuluješ, nemáš šajnu o DVB-T príjme a tu upozorňuješ niekoho, veď ani nevieš čo je polarizácia.Čo si čakal, že niekto príde k Tebe s nejakou anténou a odskúša Ti to. Veď chlapci sa Ti tu snažia poradiť, už Ti tu napísali všetko a nestačí?T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat
|
petersk
|
|
petersk a kamil k4umíte pochopit že na satelit kašlu satelit mám a je na ho vno , základen vlákna je DVB-T ze slovenska a nic víc nechci |
JackBauer
|
|
RE: DVB-T a antánaAno sme to schopný pochopiť, len Ty nejako nechceš pochopiť čo Ti tu všetci píšu a dobre.T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat
|
petersk
|
|