![]() |
|
Reklamace sat.přijímačeZdravím.Občas koupím pro kamarády sat.přijímač v jednom e-shopu.Vše se mi zdálo OK až do minulého týdne.Přišel mi přijímač,ten ale fungoval asi 30 vteřin a skončil(nesvítí displej,nereaguje na dálkové ovládání).Druhý den jsem ho zaslal k reklamaci a doufal,že dostanu obratem nový.E-shop,na dotaz,zda mi pošlou nový,odpověděl,že vědí co mají dělat a dál nekomunikují,na maily pokud se zeptám,jak to vypadá neodpovídají.Mám podle vás odborníci,co máte větší zkušenosti, nárok na nový přijímač?V nějakém článku na netu jsem se dočetl toto- Prvních šest měsíců výhodnější režim- Když reklamujete v prvních šesti měsících po nákupu (respektive převzetí) zboží, platí pro vás výhodnější právní režim. Podle zákona se v tomto případě předpokládá, že věc měla nedostatek už ve chvíli převzetí. Opak by prodejce musel prokázat, což je velmi složité. Máte tudíž automaticky právo na výměnu zboží... Mám tedy čekat,nebo co by jste dělali vy?Díky |
pichac
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 401 |
![]() |
|
no neviem ako v čecháchale na slovensku je myslím tak, že do 7 dní sa to dá vrátiť bez udania dvovodu, teda prípadne, ak to aj nefunguje, či funguje.![]() |
PISTOK153
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 2 781 |
![]() |
|
RE: Reklamace sat.přijímačeNové a nezničené zboží u nás 14 dní,ale tím,že nefungoval.... |
pichac
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 401 |
![]() |
|
RE: Reklamace sat.přijímačePřístroj jsi zaslal na Reklamaci a ta trvá max 30 dnů. Počkat na vyjádření obchodu a ohlídat si těch 30 dnů. |
aptget
Registrace: 5/2009 Příspěvků: 83 |
![]() |
|
aptgetTěch 30 dnů,to je mi jasné při nprmální reklamaci.Já se ale ptámna ten "výhodnější režim šest měsíců" a ten prý je podle nového občanského zákoníku |
pichac
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 401 |
![]() |
|
RE: Reklamace sat.přijímačeKed sa pokazil u teba, predpokladam servis a do 30 dni odpoved.Pokial viem,zazil som to uz.Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: Reklamace sat.přijímačenemusel jsi nic říkat stačí zboží zaslat nazpět do 14 dnů, stím že odstupuješ od smlouvy, a jsou povinni zaslat zpět peníze.....jinak jsme řešil před cca 14 dny stejnou věc, přistroj po rozbalení nefungoval, ihned jsem kontaktoval prodejce, ten řekl že mám přístroj poslat nazpět a pokud to bude jak říkám ihned zašle jiný, cca za tři dny jsem měl jiný s omluvou v emailu.VU+ DUO4K SE (FBC-S2X + Vu+ Turbo USB tuner DVB-T2/C) Vti 15.x.x, Zgemma H9 combo 4K - OpenATV 7.4, Raspberry Pi 3, Skylink KOMPLET (19,2 + 23,5)
|
Wozi
Registrace: 1/2015 Příspěvků: 591 |
![]() |
|
RE: Reklamace sat.přijímačePřesně tak, hodit jim to na hlavu ve 14 denní lhůtě a tvrdit, že jsem ho ani nerozbalil. Teď už nic a čekat 14 měsíc na vyřízení reklamace.Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.
|
PoldaS
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 5 822 |
![]() |
|
RE: Reklamace sat.pijímaečekat 1 měsícKdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.
|
PoldaS
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 5 822 |
![]() |
|
RE: Reklamace sat.přijímačejak říkám je to shop od shopu ale pokud by poslali věc která hned po rozbalení nejede, tak by měli poslat hned novou a už bych tam nic neobjednal, já pár věcí reklamoval a ihned vše s omluvou vyměnili, samo že pokud je vše zabalený z fabriky ta eshop za závadu nemůže a vše je jen o diskuzi a o domluvě![]() VU+ DUO4K SE (FBC-S2X + Vu+ Turbo USB tuner DVB-T2/C) Vti 15.x.x, Zgemma H9 combo 4K - OpenATV 7.4, Raspberry Pi 3, Skylink KOMPLET (19,2 + 23,5)
|
Wozi
Registrace: 1/2015 Příspěvků: 591 |
![]() |
|
pichaca kde jsi jej koupil pochlub se mě by zajímal ten obchod aby jsi nás upozornil že již nikdy více.Uclan 4k,VU+ solo 4k,Octagon 4k SX88,Philips 8300,Samsung UE8000,Panasonic,TCL 65c855,Dvbt2 26,33,40,46 + SVK + ORF
|
kanon69
Registrace: 6/2009 Příspěvků: 2 004 |
![]() |
|
kanon69Raději to tady nebudu prezentovat,třeba tady taky chodí a natáhnou to na celých 30dní.Vím,že u nich je to má poslední koupě. |
pichac
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 401 |
![]() |
|
RE: Reklamace sat.přijímačeodstupenie od zmluvy a reklamacia je dost velky rozdiel - viac ludi to tu nechape. u teba je to jasna reklamacia (to, ako ju riesia jednotlivi predajcovia je uz vec druha. tych 6 mesiacov je problematickych. zalezi ci prislo k podstatnemu poruseniu zmluvy...UPC Cable, Magio Go, Lepší TV, Sweet TV, Skylink Live, Netflix, Max+Sport, Disney+, Prime Video, SkyShowtime, Voyo + zopár ďalších
|
black13a
Registrace: 2/2009 Příspěvků: 2 473 |
![]() |
|
Reklamace sat.přijímačeZLATÁ Kamenná predajňa!!!Už dlho robím zo sat stb, často krát nakupujem u jednej nemenovanej predajni, samozrejme vždy osobne a iba raz sa mi stalo, že stb bol nefunkčný! Po príchode do predajne a vysvetlení dôvodu vrátenia stb mi bol hneď box vymenený za iný! Ten pôvodný stb predajca ani len nezapol do elektriky, aby sa presvedčil, či mu vravím pravdu o jeho (ne)funkčnosti. Čiže moja rada znie, keď môžete, nakupujte v kamenných predajniach sat techniky! To že ušetríte zopár euro pri nákupe cez eshop nestojí za to! ![]() VU+ Duo 4K SE, Dreambox One UHD Combo, GigaBlue UHD Trio 4K, Qviart Lunix 4K, Qviart Lunix CO, Formuler F4 Turbo x2, Uclan Ustym 4K PRO. Všetko linuxy s E2 - iné druhy stb sú u mňa jednoducho šroty!
|
mmiriboy
Registrace: 7/2010 Příspěvků: 4 142 |
![]() |
|
@mmiriboynejlépe ve velkoobchodě![]() |
korkoran
Registrace: 10/2006 Příspěvků: 6 531 |
![]() |
|
kanon69Tak to by mě taky zajímalo. Ovšem pokud to bude tazatel tutlat tak budou v těchto praktikách bohužel pokračovat dál.Cryptobox 752 Combo,DVB-S Toroidal T-90: 28.2E,23.5E,19.2E,16E,13E,9E,7E,5E,1.9E,1W,5W + 39E,42E,46E,52E + 26E. DVB-T2 MUX 21,22,23,24.
|
BIDLO
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 6 203 |
![]() |
|
upřesněníobchod nic neporušil, reklamace trvá max. 30 dní. Je ale nedobrým postupem, když prodejce nekomunikuje. Pokud máš ale (nevhodné slovo)ní a neznalé dotazy, nedivil bych se, takových občanů je spousta.Pokud budeš cokoliv reklamovat, prvních 6 měsíců zodpovídá výrobce, že vada nebyla z výroby a při stejné vadě potřetí zaniká kupní smlouva. V dalším období do dvou let záruky musíš vady prokazovat Ty. Práva nakupujícího přes web jsou lépe ošetřena, ale jsou tam ony dopravní náklady a nesmíte nakupovat na IČ. Kdo je kdo a co je co.
|
Janik
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 618 |
![]() |
|
![]() |