Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Zaúčtování Skylink

Vážení přátelé!Stal jsem se zprostředkovatelem služeb skylink partner a chci se zeptat zkušených, jakým způsobem kdo a jak zaůčtovávate nákupy kreditů od skylink ,platby od zákazníků a vyůčtování v případě že jste plátci DPH.Předem díky za pomoc!!!

ansat
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 15
Stránka: 1 [ 2 ] 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 74
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

Dzordzo@ Mně je úplně jedno kde se uskuteční oprava, Občanský zákoník naprosto jasně stanovuje povinnost prodejce odstranit vady a o výrobci se tam nic nepíše.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

@ PoldaS musíš lepšie čítať ...

Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby, alebo u určenej osoby, ktorá je povinná reklamáciu vybaviť.
? Určená osoba je osoba oprávnená výrobcom na vykonávanie záručných opráv (§ 2 písm. n) zák. č. 397/2008 Z.z.). Táto je zvyčajne uvedená v záručnom liste od výrobcu.

Ako vidíš, určená osoba NIE JE predajca, ten len preberá tovar na reklamáciu k určenej osobe !!!

Dzordzo
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 3 456
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

Možná to máte v SK nějak jinak, ale tady uplatňuješ záruku s tím, že k tomu stačí doklad o koupi. A rozhoduje ustanovení NOZ a ne nějaký sebraný spisy v záručním listě. Prostě tady to řeší prodejce, s tím seš ve smluvním vztahu, ten má zákonem daný lhůty a povinnosti. Výrobce tě vůbec nezajímá, s tím jsi do žádnýho smluvního vztahu nevstoupil.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

Dzordzo

pravdu máš, podvod je asi silné slovo, správne je to optimalizácia, viď DPH v CZ/SK vs. DPH v LUX

mmc
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 1 731
Odpověď v diskusním vlákně
 

@ PoldaS

Ako môže predajca odstrániť vady ? Jedine, že by predával len to, čo vyrába ...

Dzordzo
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 3 456
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Dzordzo

Prodejce je poviný zajistit nápravu,jedno jak je s výrobcem domluvený,vlastní výměnou neb zásilkou k výrobci a to vše do 30 kalendářních dnů,né pracovních

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 531
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

Přesně tak, mně jako zákazníkovi je u zadnice jak si to prodejce zařídí a s kým má co dohoukanýho, pro mě je jediným partnerem pro řešení problémů právě on a finito.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

PoldaS

pokud to koupíš na druhým konci republiky,rád to dáš přímo do záručního servisu,třeba vedle v ulici

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 398
Odpověď v diskusním vlákně
 

@korkoran

Určitě musí prodejce do 30 dnů zajistit nápravu? Já myslím, že se do 30 dnů musí k reklamaci pouze vyjádřit. Třeba i jen zamítavým stanoviskem s vysvětlením, proč ji zamítl.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

joscer

do tří dnů ti musí dát vědět,jakým způsobem bude reklamace vyřízena,pokud opravou,tak ve lhůtě do 30 dnů

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 398
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

pierrepetr@ To je možný, ale i tak všechno řeším přes prodejce, protože ten je se mnou ve smluvním vztahu. Takže pokud by to servis nevyřídil nebo by se jednalo o vrácení peněz apod., tak to stejně musí udělat nakonec prodejce sám.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

PoldaS

ano je to nejlepší,pokud není 300km daleko,prodavač ti stejně záruku nedává,tu dává výrobce

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 398
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

Proboha svatýho, výrobce ti nic nedává! Záruku ti dává zásadně prodejce. Když se ti podělá auto v záruce, tak s ním taky nevyrážíš do Mladý Boleslavi, ale jdeš s ním k prodejci. A je jeho věc, jak to on vyřeší. A jestli je něco 300km daleko nebo za rohem je fuk, existují přepravní společnosti a v rámci záruky máš nárok na úhradu vynaložených nákladů. Nevím proč sem furt někdo motá výrobce, když mnohdy právě tento je z druhý polokoule a rozhodně nic řešit nebude.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

@pierrepetr

Ale do té třídenní doby se nezapočítává doba nutná na odborné posouzení vady.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

PoldaS

záruku na svůj výrobek dává výrobce,že to řešíš přes prodejce je tvoje věc a mnohdy nejlepší způsob,smluvní servis má smlouvu s výrobcem a ten to taky cáluje v záruce,prodavač ti nic neopravuje,jen výrobek pošle do opravny,nebo výrobci,který ručí za funkčnost výrobku po dobu záruky,proboha a z druhý strany zeměkoule má zastoupení třeba v holandsku,pokud by platilo,že záruku dává prodavač,tak by dávno nikdo neprodával šmejdy a vůbec,dostuduj si

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 398
Odpověď v diskusním vlákně
 

joscer

jsou to kličky a háčky,prasklou podešev boty nemusí nikdo posuzovat v opravně,to ti řekne prodavač rovnou

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 398
Odpověď v diskusním vlákně
 

@pierrepetr

To ano, to ti říci může. Ale riskuje, že to pak s výrobcem nevyřídí ku svému prospěchu a zacáluje to ze svého. A proto raději řekne, že to musí poslat na odborné posouzení.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

pierrepetr@ Znovu ti opakuju, že ty jako spotřebitel jednáš pouze s prodejcem a ne výrobcem. A jen tak na okraj, spoustu zboží berou prodejci úplně bez záruky a dávají tu záruku sami. Zjevně tato sféra není tvoji doménou a moc toho nevíš.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

@pierrepetr

s PoldouS je to ťažké - ostatne ako s každým "Poldou" - neuverí ani citácii z Biblie a ranám Ježiša Krista. Samozrejme, že výrobok musí ísť na posúdenie do autorizovaného servisu výrobcu "a Polda - to neznamená, že k výrobcovi. Takisto v mojej citácii nikto netvrdil, že musíš mať k reklamácii záručný list - aj u nás stačí blok z pokladne". Ak si prístroj na 220 V strčíš do 380 V a zhorí Ti a prídu na to v servise "NIKTO" a už vôbec nie predajca Ti záruku neuzná. Samozrejme, že predajcovia musia prihliadať na to, ako sa výrobca stavia k riešeniam záruk, pretože nechcú zbytočné potiaže, ale záruku poskytuje JEDNOZNAČNE VÝROBCA !!!
@ PoldaS - môžeš, prosím Ťa, uviesť konkrétny príklad, okrem Vietnamcov z tržnice, keď predajca na seba preberá záruku za tovar???

Dzordzo
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 3 456
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

Hele, nadskoč si a pochopíš, že spotřebitelovi je šumafuk co kam jde do servisu, k výrobci nebo někam úplně jinam. On to vyreklamuje u obchodníka a tím to hasne.
To by ses možná divil, kolik prodejců bere zboží po krabicích z kontejnerů z Číny a reklamaci řeší rovnou výměnou u sebe (protože poslání do P.R.C. by stejně k ničemu nebylo). Namátkou obyčejný kalkulačky, plastový hodinky, zvukovky, lampičky do USB, laserový ukazovátka apod. Na tom všem je taková marže, že i kdybys to jako spotřebitel v záruce reklamoval 10x, tak furt obchodník nebude tratnej, když to vymění ve svý režii.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

Smluvní vztah (kupní smlouva) je uzavřen mezi kupujícím a prodejcem a PRÁVO ZÁKAZNÍKA reklamovat vady zboží (standartně 2 roky s vyjímkami pro zboží jehož charakter neodpovídá standartní 2 leté době - např. jídlo, akumulátory...atd) je dána ZÁKONEM a zákazník ho uplatňuje u PRODEJCE se kterým má uzavřen smluvní vztah... ne u nějakého výrobce někde v pralese !!!!! Prodejce se může se zákazníkem domluvit na způsobu řešení reklamace a na čemkoli, ale nemohou se tím krátit zákonné nároky kupujícího... Takže je to úplně jasné, poldas má v podstatě pravdu, nevím co řešíte. Za neuznanou reklamaci se bude zákazník taky samozřejmě soudit vždy s prodejcem a ne nějakým výrobcem, je věcí prodejce co prodává a jaké má on záruky od svého výrobce, velkododavatele..., zákazníkovi je to fuk, NÁROK NA REKLAMACI MÁ ZÁKAZNÍK ZE ZÁKONA VŮČI PRODEJCI ať si o tom myslí prodejce nebo výrobce co chce...

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

lance

to nikdo nezpochybňuje,záruku dává výrobce,reklamaci můžeš řešit u prodejce,nebo i v jiné pobočce třeba řetězce,nebo u smluvních servisů,zrušení kupní smlouvy u prodejce,s ním máš kupní smlouvu,tečka

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 398
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

Už zas ten kec, že záruku dává výrobce. Co k tomu dodat? :D :D :D

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

PoldaS

že něco nevíš,to se může stát,dostuduj a pak odsuzuj

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 398
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zaúčtování Skylink

lance ti to napsal naprosto srozumitelně a pokud by ti to nestačilo, tak ano, dostuduj si ustanovení Občanskýho zákoníku a pak tady nebudeš třepat kktiny o tom, jak záruku dává výrobce :D

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Stránka: 1 [ 2 ] 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 74
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra