![]() |
|
Zaúčtování SkylinkVážení přátelé!Stal jsem se zprostředkovatelem služeb skylink partner a chci se zeptat zkušených, jakým způsobem kdo a jak zaůčtovávate nákupy kreditů od skylink ,platby od zákazníků a vyůčtování v případě že jste plátci DPH.Předem díky za pomoc!!! |
ansat
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 15 |
Stránka: 1 2 [ 3 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 74 | |
![]() |
|
třeba tadykecajhttp://cz.mobileshop.eu/zaruka/ |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 397 |
![]() |
|
tady takyProdloužená záruka na auto - postupKončící záruku u vozidla je možné sjednat pouze v průběhu platnosti výrobní záruky výrobce! |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 397 |
![]() |
|
studuji na tvůj návrhhttp://www.pametova-karta.eu/zaruka-a-reklamace.htmlbohužel všude se píše o záruce výrobce,nebo dovozce |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 397 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování SkylinkCo se kde píše je fuk, tady platí zákony ČR a ne nějaký pindy na webu, kterýma se prodejci chtějí zbavit zákonný odpovědnosti. Dál už to fakt rozebírat nebudu, protože když někdo nechápe ani tak triviální věc, tak je zbytečný mu cokoliv dál vysvětlovat.Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.
|
PoldaS
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 5 822 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování Skylink""tady platí zákony ČR a ne nějaký pindy na webu""i to si mohu myslet o tvých výrocích |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 397 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování SkylinkProdlouženou záruku nad rámec zákonné 2 leté doby samozřejmě může poskytnout kdokoli další, výrobce nebo třeba Papež, zákazník si pak prodlouženou záruku řeší s tím kdo mu ji poskytl, ale ZÁKONNOU reklamační dobu 2 roky prostě musí podle zákona řešit se zákazníkem prodejce protože to tak stanoví zákon a hotovo, a to samozřejmě i v případě, že nějaký výrobce třeba nedává na zboží záruku žádnou, nebo už zkrachoval, nebo je to nějaký neznámý výrobce bot někde v pralese, to zákazníka vůbec nezajímá. V případě vady zboží v zákonem dané reklamační době se obrátí na prodejce a ten je povinen řešit reklamaci se zákazníkem podle zákona a je čistě jeho problém jak si to vyřeší on s výrobcem, dodavatelem atd.... nevím jak jinak už to napsat, poldas má recht a kdo toto nechápe, měl by sám zavčasu veškerých svých maloobchodních aktivit zanechat, páč mu vážně hrozí, ře ve sporu se zákazníky dřív nebo pozděj prosoudí majlant a na web si může napsat alibisticky co chce, to na věci nic nemění. Jakékoli VOP nebo jiné sml.podmínky které si vystaví někdo někde na webu pokud jsou v rozporu se zákonem (Občanský zákoník) jsou neplatné..., dobré tak akorát k tomu, že neznalý zákazník v případě sporu s prodejcem sklapne kramflek a vyměkne, než aby se domáhal svých práv u soudu... |
lance
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 5 391 |
![]() |
|
lancejo jako to řešili prodejci volkswagenu a zacáloval to výrobce,za výrobní a skryté vady výrobku nese odpovědnost výrobce,reklamace tohoto řeší prodejce ,nebo smluvní servis,ten to pak výrobci účtuje,nebo si naivně myslíš,že prodejce převezme výrobek k reklamaci,odešle ho na opravu do smluvního servisu a pak tu opravu zacáluje??? |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 397 |
![]() |
|
lancesnad se nebavíme o prodejcích na trhu,kteří nakoupí ve velkém a o opravu se starají sami,protože mají marži 300% tak se jim to vyplatí rovnou měnit a recyklovat??? |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 397 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování SkylinkNo tak teoreticky, když budu mít skrytou vadu na autě a nebudu se chtít s prodejcem dohodnout že sám pojedu do sml. servisu atd, tak dovezu vadné auto prodejci a uplatním reklamaci písemně sepsáním reklamačního protokolu s popisem závady atd.. a čekám na vyřešení reklamace zákonem danou dobu... Mám nárok i na náhradu nákladů spojených s doručením reklamovaného auta prodejci... Nejsem povinen se starat jak prodejce závadu na autě bude řešit. Samozřejmě prakticky asi budu auto potřebovat a bude v mém zájmu dohodnout se na způsobu řešení problému a budu spolupracovat... to je možné, ale na mých nárocích to nic nemění, záleží jen na mně na co přistoupím, ale nemusím... Na principu ze zákona to nic nemění a samozřejmě zákon nijak nerozlišuje mezi prodejcem- trhovcem a prodejcem-dealerem aut... |
lance
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 5 391 |
![]() |
|
lanceno to jsi ale odjel od tématu,tady řešíme kdo dává záruku,jestli ten prodavač,nebo výrobce vadného kusu,papírově ve vztahu k zákazníkovi jistě prodejce,ten to pak pošle do smluvního servisu,ti to opraví a naúčtují výrobci,ne prodavači,záruční list na TV je jedinečný s výrobním číslem,je k výrobku připojen už ve výrobě,stejně jako návod k obsluze v třeba deseti jazycích |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 397 |
![]() |
|
@PoldaSZkusím na to jít selským rozumem:Něco si koupím na druhém konci republiky a pak se mi to v záruční době pokazí a já to odnesu do opravny, kterou mám za rohem. Protože je to v záruce, oprava bude zdarma. Ná základě záruky poskytnuté kým mi ta oprava bude provedena zdarma? Pochybuji, že na základě záruky poskytnuté prodejcem na druhém konci republiky. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování SkylinkUž jsem se k tomu vyjadřovat fakt nechtěl, takže snad naposledy. Kde co koupím je jedno, reklamaci uplatním u prodejce. A jestli mně ten řekne, že má nějakou smluvní opravnu/servis někde blíž než u sebe, tak je to v pohodě. Prostě to tam dám. Pokud ta opravna poblíž mě ale není prodejcova smluvní, tak tam nic dávat nemůžu a musím to poslat přímo jemu. Náklady jdou samozřejmě k jeho tíži. Typicky jsou to třeba mobilní telefony, který sem některý firmy dováží z ciziny (mimo ofic. distribuci ČR) a záruku pak řeší výhradně samy.Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.
|
PoldaS
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 5 822 |
![]() |
|
@PoldaSAha takže všichni prodejci elektroniky nějaké konkrétní značky mají s opravnami této konkrétní značky smlouvu? Vždyť seznam smluvních (použitelných) servisů bývá v záručním listě, který jde s výrobkem z továrny.Ale to je jedno, ty mi to stejně znovu vyvrátíš. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování SkylinkCo bych ti vyvracel? Obvykle každej prodejce, co bere z oficiální distribuce daný značky, má automaticky servisní střediska daný výrobcem. Ale to se pořád bavíme o vztahu prodejce-výrobce, což není předmětem této diskuze. Tady je řeč o spotřebiteli. A už to neřeš, celá debata o lejně jenom proto, že někdo není schopen si přečíst Občanskej zákoník a pindá tady z neznalosti pitomosti.Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.
|
PoldaS
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 5 822 |
![]() |
|
@PoldaSHlavně že ty ten zákoník znáš. Neznalý probelmatiky by z tvých příspěvků vydedukoval jedniné. Že podle zákona je POVINNEN uplatňovat reklamaci (opravu) výrobku POUZE u prodejce a ten to má vyřídit s opravnou nebo výrobcem.Jaký může mít vztah spotřebitel s prodejcem, který pár měsíců po prodeji televize zkrachuje a krám zavře? A to už vůbec neberu v potaz konec prodejny z důvodu vážného úrazu nebo dokonce smrti. Podle toho, co ty tu píšeš by spotřebitel přišel o záruku. To jsem si odnesl z debaty s tebou já. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování SkylinkCosi si tady dedukuješ pouze ty, z mých příspěvků jasně plyne, co je POVINNOSTÍ PRODEJCE a ne spotřebitele.A pokud prodejce krachne a nikdo nepřevezme jeho závazky, tak máš holt smůlu. On totiž servis ani není povinen od tebe něco přebírat do opravy. Naposledy ti opakuju, že smluvní vztah má spotřebitel pouze s prodejcem a nikým jiným. A klidně si tady dál mel ty kraviny, já na to už reagovat nebudu, ztráta času. Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.
|
PoldaS
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 5 822 |
![]() |
|
@ joscerTak je pravda, že zmluvu mať nemusia, ale vo vlastnom záujme by ju mať zrejme mali, aby sa vyhli nepríjemnostiam. Ale v ostatnom súhlasím s Tebou... |
Dzordzo
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 3 456 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování SkylinkA teď mi vysvětlete, co plyne z té vaší sáhodlouhé diskuse ve věci M7-Skylink a nedodání řádného daňového dokladu?!No a protože se to řeší již cca 4 roky bez posunu, tak to bude i nadále stejné. ![]() Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
@ Delta1ak berieš doklad o platbe ako fyzická osoba, povedz mi, načo Ti je riadny daňový doklad ? Máš doklad o zaplatení a ako náklad ho asi sotva niekde uplatníš. Pokiaľ chceš službu vykázať na podnikanie, uzavri zmluvu s M7 a dostaneš buď daňové zúčtovanie, alebo faktúru. Aký daňový doklad dostaneš pri nabití kreditu na mobil v bankomate ??? |
Dzordzo
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 3 456 |
![]() |
|
DzordzoNo mě je jedno no co je spotřebitelovi, neboť to je druhořadé. Buť jsou zákony platné-stejné pro všechny nebo nejsou. To vysvětluj Babi...a jeho straně ANO. Ti vedou honbu za účtenkama EET.Někdo se tu ohání dodržováním práva. Jejím výkladen s následným dokladem. M7 vyhovuje současný legislativní stav. Jsou to finančníci a využívají díru v zákoně s optimalizací daní! V ČR nepodnikají, nemají IČO,DIČ, přesto zde vyberou finance S DPH dejme tomu 21% a odvedou v Lucembursku dejme tomu 3-6%. Následný rozdíl jde M7 do kapsy ![]() ![]() Ona sranda zřejmě skončí při současné kombinaci zavedení EET+kontrolní hlášení+zaplacenou službou nad 10.000,-Kč. Protože pak to nikdo nespáruje a nelze to takto zaúčtovat při současném nastavení! Tož tak! ![]() ![]() ![]() Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování SkylinkPokud tady firma M7 vybere finance, tak nejenom že jim z toho žádný DPH na vrácení neplyne, ale naopak musí to DPH platit, třeba v L, ale musí. Nárok na vrácení je v případě, že sama firma M7 někomu za něco zaplatí a ten dotyčnej je plátcem. Pak je ale otázkou, kde tím plátcem je, protože pokud zase v L, tak dostanou stejně nízký DPH v % jako odvedou.A že se na ně nevztahujou pokuty, to se dá chápat. Je to stejný, jakoby nějakej úřad v L vyměřoval pokuty CZ subjektu zde. Ten by je taky logicky poslal do mísy na WC :-) Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.
|
PoldaS
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 5 822 |
![]() |
|
ALL...Takže jsme dorazili do finále![]() ![]() Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
RE: Zaúčtování SkylinkSúčasný právny stav, ktorý platí od 1.1.2015. /rovnako v každom členskom štáte EU/- Miestom dodania telekomunikačných služieb, služieb rozhlasového vysielania a televízneho vysielania a elektronických služieb dodaných nezdaniteľnej osobe - je miesto, kde má táto osoba sídlo, bydlisko alebo miesto, kde sa obvykle zdržiava (§ 16 ods. 14). Oproti súčasnému stavu sa toto pravidlo určenia miesta dodania vybraných služieb pre nezdaniteľné osoby zjednotilo a platí rovnako pre elektronické služ- by, telekomunikačné služby a služby rozhlasového a televízneho vysielania a rovnako pre dodávateľov neusadených v EÚ, ale aj pre dodávateľov usadených v EÚ. - Dodávateľ uvedených vybraných služieb sa musí registrovať v každom štáte, kde je miesto dodania, teda kde sú usídlení jeho zákazníci v pozícii nezdaniteľnej osoby (nepodnikateľ, občan). Je však možné aj zjednodušenie uplatnením jedného kontaktného miesta v EÚ (systém mini one-stop-shop) formou dobrovoľnej osobitnej úpravy (§ 68 - § 68c). - Zdaniteľná osoba teda platí daň na jednom kontaktnom mieste v EÚ, kde je identifikovaná pre osobitnú úpravu dodávania vybraných služieb podľa § 68a alebo § 68b tohto zákona. V dôvodovej správe je uvedené, že následne členský štát identifikácie odošle elektronickými prostriedkami daňové priznanie spolu s uhradenou sumou dane tomu členskému štátu spotreby, ktorému táto daň patrí (prerozdelenie dane). T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat
|
petersk
Registrace: 6/2012 Příspěvků: 6 610 |
![]() |
|
joscernaposledy,už se opakuji,záruku dává výrobce,záruční list vydává výrobce ke každému výrobku,který ho musí mít,reklamace se řeší s prodejcem,nebo na jiné pobočce řetězce,nebo přímo se smluvním servisem,prodejce nemusí mít smlouvu se smluvním servisem,i když to bývá obvyklé,naopak smluvní servis musí mít smlouvu s výrobcem,ten jediný ručí za bezvadnost výrobku po dobu záruky,pokud dojde k závadě,smluvní servis opraví a opravu účtuje výrobci,může nastat situace,kdy výrobce dává pouze rok záruky,to zákazníka nemusí v EU trápit,druhý rok si to cáluje prodejce sám,je to jeho riziko podnikání,že bere takové výrobky do prodeje |
pierrepetr
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 28 397 |
Stránka: 1 2 [ 3 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 74 | |
![]() |
|
![]() |