Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Reality kings

Dobrý den
jsem začátečník ohledně satelitu,Objednal jsem si kanaly premiove na sky linku vše asi běží to jo,ale až na ten jeden a to je Reality Kings,mám Arivu s 300 a možná je problem někde v nastavení v zámku blokace ale kde? (Zkoušel jsem i web reatorizaci ). Jak jsem řekl jsem novaček a nevím si rady.Síla kvality a stupen je ok. Snad nedostanu od Vás moc velký kartáč? Děkuji za vše...

tarik
Registrace: 2/2016
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 33
Odpověď v diskusním vlákně

tarik

No, aby to bylo ještě složitější, tak bys měl vybrat tento program s koncovkou "CZ" ;) A jak bylo uvedeno až 22.00-5.00.
Ve 24 hodinové verzi bys ho musel dokoupit samostatně a ne ve Flexi7!

Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)

Delta1
Registrace: 6/2007

RE: Reality kings

tak tak 24 hodin jeden pouze v KOMPLETu a v balíčku EXXXTRA, jinak pouze 22:00-05:00h

VU+ DUO4K SE (FBC-S2X + Vu+ Turbo USB tuner DVB-T2/C) Vti 15.x.x, Zgemma H9 combo 4K - OpenATV 7.4, Raspberry Pi 3, Skylink KOMPLET (19,2 + 23,5)

Wozi
Registrace: 1/2015

Tento problém se tady řešil již v červnu 2015. Řešil jsem to u kamaráda, kterému to přestalo běžet v uni čtečce Ariva. Lze to řešit certifikovaným modulem, nebo například uni čtečkou AB Cryptobox 650 HD. Proč to ale na uni Ariva nechodí, to nevím, dříve to chodilo.

Boss
Registrace: 9/2006

Ten program Ti nedá nic,

soulož je hraná podle scénáře, nic se nenaučíš. Spoléhej v sexu na svou fantazii a zvol si v Flexi 7 jiný program.

Každá složitá věc se skládá ze série jednoduchých věcí.

samorost
Registrace: 1/2006

Ariva 200 taky nejede. Ale spice jo.

petr22
Registrace: 5/2007

Ariva 200 jede.

Dula11
Registrace: 5/2012

TARIK: Ano,ani mne ten program nešiel.V AB CRYPTOBOX 650HD jedine v module.Asi preto že neni certifikovana čitačka./irdeto/.Ale potom prečo funguje v druhych?Pošpekuluj.

sano1
Registrace: 4/2009