Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Skylink-výměna karty

Včera jsem se telefonicky dotazoval na infolince Skylinku na informace ohledně HD přijmu a paní na telefonu mi sdělila,že mě čeká nejenom výměna přijímače(s tím jsem počítal),ale také výměna karty.Tu mi operátorka ihned velice ochotně nabízela za cca 1 300 kč,že mi jí okamžitě pošlou,že bez té nové karty mi nebudou hrát HD programy atd.Nechápu,proč bych si měl pořizovat novou kartu,jsem zákazníkem Skylinku skoro pět let,serpo platím inkasem a teď za věrnost takový bonus?Poraďte prosím,jak dál postupovat.Díky.

Weicon
Registrace: 3/2016
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 33
Odpověď v diskusním vlákně

RE:Skylink-výměna karty

Karta je CS Link Irdeto,přijímač Amiko SSD 550.Registrace servisního poplatku proběhla bez problémů,zavolal jsem na Skylink,nadiktoval číslo SIPO a bylo to.Karta doposud funguje.Přiznávám,že jsem laik,který se v technických záležitostech příliš neorientuje,proto se ptám zkušenějších uživatelů.Tak mějte prosím se mnou trpělivost ;) Díky.

Weicon

@Weicon

Tak potřebuješ jen Hd přijimač,ten nej-jednoduší,třeba amiko mini hd ,na Heuréce za 1350,-pokud jsi v JZ čechách u šumavy,tak Ti poradím víc,jsou zde levnější aukro prodejci,i karta je tu za 300,-

korkoran
Registrace: 10/2006

@Weicon

Ale nesmíš sem dát ani tlf. ani mail,BACHA

korkoran
Registrace: 10/2006

@korkoran

Díky za nabídku,jsem kousek od Prahy.Před chvílí jsem mluvil se sousedem,jeho brácha snad bude rušit Skylink,tak by mi kartu přenechal.Snad to vyjde.

Weicon

RE: Skylink-výměna karty

Weicon napsal:20.03.2016, 09:06.20 DNES!
RE:Skylink-výměna karty
Karta je CS Link Irdeto,přijímač Amiko SSD 550.Registrace servisního poplatku proběhla bez problémů,zavolal jsem na Skylink,nadiktoval číslo SIPO a bylo to.Karta doposud funguje.
Weicon
..........................................................