Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Technika

Kalibrácia TV- ponuka NAY

Predajne NAY ponúkajú kalibráciu TV - ako reklama hovorí - obraz ako z filmového štúdia. Táto kalibrácia aj s nejakým certifikátom stojí cca 40 eur. To tí výrobcovia televízorov už vyrábajú také shity (bez výstupnej kontroly?), že to treba v obchode kalibrovať?
Mne to osobne pripadá, že toto (NAY)sú šmejdi v novom vydaní. Čo si o tom myslíte?

emo53
Registrace: 3/2009
Příspěvků: 492
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 28
Odpověď v diskusním vlákně
 

name

to se pleteš,nepopírám,náklady a příjmy hrají roli,když si koupíš měřák za 50000kč a uděláš 10 měření do roka,jaká bude cena měření??,když uděláš 300 měření do roka,jaká bude cena měření??,to nejsou rohlíky na krámě

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 395
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Kalibrácia TV- ponuka NAY

Ešte raz.. Napísal si „kdyby to kupoval každý tr.ot.l,služba by byla za 100 kč“. Lenže aby to kupoval každý tr.ot.l, muselo by to NAJSKOR stáť 100 Kč. Keby to kupoval každý tr.ot.l při cene 300 kč, nikto by tú cenu POTOM na 100 neznížil. Načo aj, že? Naopak, ešte by sa snažil ju zvýšiť. To som sa snažil napísať zase ja. Cieľom totiž nie je aby to kupoval každý, ale aby mal predajca maximálny súčin “cena za meranie x počet meraní“ a teda zisk. Okrem ceny ho teda ovplyvňuje aj počet zákazníkov a ten zase závisí od toho, do akej miery je cena akceptovateľná. Za napr. 25000 Kč by si to asi nedal nakalibrovať nikto, nie? Potom by bolo úplne jedno koľko stál merák, lebo sa tá investícia nevráti nikdy. Takže ako som napísal, optimálnu cenu stanovuje trh. Keď sa ale zákazník (trh) správa tak, že kupuje tovar aj za oveľa vyššiu cenu ako je jeho hodnota, tak to predajcovi dovoľuje aby cenu držal vyššie bez ohrozenia jeho maximálneho zisku. A na to som narážal svojou kritikou na mek22, že vlastne svojim rozhodnutím kazí cenu tej služby. A práve u rohlíkov nemá člověk moc na výber, lebo jesť sa musí. Ale pri službe ako je kalibrovanie TV má naopak možnosť cenu ovplyvniť, keďže to nie je nič, bez čoho by sa nedalo žiť..

name
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 113
Odpověď v diskusním vlákně
 

name

trh je konkurence,pokud by byl zájem,jistě není problém napsat na krám ceduli,kalibrace zdarma a nachytaj lidí na nákup TV tolik,že ta sonda se jim 1000x vyplatí

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 395
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 28
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra