Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem DVB-T

DVB-T HD - občasné zmrazení obrazu

Zdravím a prosím o radu. Mám STB Evolveo Alpha HD a tento problém s příjmem HD programů. Velmi často obraz na 1-2 vteřiny zamrzne (i s výpadkem zvuku). Jsem laik, příčinu pouze odhaduji. Nemůže to být tím, že koax k satelitnímu STB je veden ve stejné liště jako koax z přípojky STA? Nějaké rušení nebo tak? Příjem HD-kanálů na satelitním STB je v pořádku. Pokud s tím máte zkušenosti, prosím, poraďte.

ESPOSITO
Registrace: 9/2010
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 46
Odpověď v diskusním vlákně

Jsem amatér, nicméně

proč je signál HD citlivější spočívá v tom, že množství přenášených informací je řádově 5x vyšší, než u SD. Museli bychom probrat modulaci signálu, tj. jak se obraz, zvuk a data nabalí na výsledný signál. Ten je u HD více komplikovaný. Stačí rušivé kmitočty a naruší se činnost obvodů, které v přijímači převádějí signál zpět na obraz, zvuk a data. Na internetu je všechno, zájemce najde, co chce.

Každá složitá věc se skládá ze série jednoduchých věcí.

samorost
Registrace: 1/2006

samorost

Chceš říci, že programy HD, které jsou společně s programy SD v jednom multiplexu (RS7) budou díky špatnému příjmu kostičkovat a SD programy ne? Podle tvých vyjádření to vypadá, že si to myslíš. To je ale nesmysl. Potřebují sice více dat, ale v případě poruchy příjmu se jim nebude dostávat ve stejném poměru jako programům SD ve společném TS.

On Air!

Saxon
Registrace: 5/2007
Galerie: Saxon

samorost@

" Nezbývá počkat na pořádný výkon vysílačů v rámci DVB-T2"

Už zase nějaký planý naděje v souvislosti s novým systémem? Podívej se na rozdíl S vs. S2, S2 je podstatně háklivější na správný nastavení paraboly a na vstupní signál celkově. U T2 to bude stejný, holt vždycky je něco za něco a víc programů v muxu se musí projevit jinde.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010

@ESPOSITO