Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Výběr nového přístroje

Zdravím,

prosím vas jsem uplný laik a potřebuji poradit co se týče výběru nového přijímače Satelitního vysílaní pač jiné u nás není možné. Původně, když jsme satelit zařizovali bylo to ještě u T-Mobile dnes to spadá pod Skylink, ale jejich helpdesk stojí za... Doma současně máme Alma Sat HD a chtěl bych ho nahradit za něco nového podle udajů by ten stroj měl být SKYLINK ready a měl mit Irdeta kartu. Finanční rozsah mám do 5 tisíc, jde mi hlavně o snadnou obsluhu. Celkem mně zaujal AB Cryptobox 650HD, GoSAT GS7060 HDi a AMIKO SHD-8150. Za jakekoliv rady bude velice vděčný.

MIlankov
Registrace: 7/2016
Stránka: 1 [ 2 ] 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 56
Odpověď v diskusním vlákně

Mllankov

Beru zpět, už to vidím, Alma Sat HD. Ta závada co uvádíš ale může být i nějakou ptákovinou viz např. zdroj apod.

Cryptobox 752 Combo,DVB-S Toroidal T-90: 28.2E,23.5E,19.2E,16E,13E,9E,7E,5E,1.9E,1W,5W + 39E,42E,46E,52E + 26E. DVB-T2 MUX 21,22,23,24.

BIDLO
Registrace: 10/2007

RE: Výběr nového přístroje

Mám VU+ SOLO SE V2 a HD BOX FS 9105+

vlcek
Registrace: 1/2009

@BIDLO

jo pokud je to na zdroji tak je to v pohode.staci vymenit nejakej kondak a je to.dela to bezne po nekolika bourkach.ale pokud je to na desce tak uz je to horsi. 😀 ale v kazdym pripade nekolik stovek to sezere. 😀

kristian1

Mám Go Sat 7055HDi asi pět let a šlape se Skylinkem parádně.Je to vynikající přístroj pro nenáročného uživatele,to co od něho potřebuji tak dostanu.

dulin
Registrace: 1/2013

Mám Go Sat 7055HDi asi pět let a šlape se Skylinkem parádně.Je to vynikající přístroj pro nenáročného uživatele,to co od něho potřebuji tak dostanu.

dulin
Registrace: 1/2013

To máš dva? :-)

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010

dulin