Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Výběr nového přístroje

Zdravím,

prosím vas jsem uplný laik a potřebuji poradit co se týče výběru nového přijímače Satelitního vysílaní pač jiné u nás není možné. Původně, když jsme satelit zařizovali bylo to ještě u T-Mobile dnes to spadá pod Skylink, ale jejich helpdesk stojí za... Doma současně máme Alma Sat HD a chtěl bych ho nahradit za něco nového podle udajů by ten stroj měl být SKYLINK ready a měl mit Irdeta kartu. Finanční rozsah mám do 5 tisíc, jde mi hlavně o snadnou obsluhu. Celkem mně zaujal AB Cryptobox 650HD, GoSAT GS7060 HDi a AMIKO SHD-8150. Za jakekoliv rady bude velice vděčný.

MIlankov
Registrace: 7/2016
Stránka: 1 2 [ 3 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 56
Odpověď v diskusním vlákně

Saxon

Tuhle "funkci" mě naštěstí ještě nenapadlo aktivovat, byť vím že tam je takže žádné zamrzání jsem u tohoto typu ještě neviděl.

Cryptobox 752 Combo,DVB-S Toroidal T-90: 28.2E,23.5E,19.2E,16E,13E,9E,7E,5E,1.9E,1W,5W + 39E,42E,46E,52E + 26E. DVB-T2 MUX 21,22,23,24.

BIDLO
Registrace: 10/2007

vlcek

já preferuji Vučka,bohužel kolenovrti chtěj všechno do 1500kč a tam se amíka vejdou a choděj slušně,go saty mě s.ero.u ,co se vyráběj,už žádný pokusy s nimi nehodlám dělat

pierrepetr
Registrace: 5/2006

pierrepetr

S tou cenou ti rozumím, ale já bych Gosat za Amiko nevyměnil. V tomto případě kdo šetří, neušetří. Jak se říká, nejsem tak bohatý abych kupoval levné věci. Hold šetřilci se musí spálit.

vlcek
Registrace: 1/2009

pierrepetr

Jak si psal výše, Gosat ani zadarmo, já bych bral to Amiko, jedině zadarmo.

vlcek

pierre

Jenom ze zvědavosti co jako je špatného např.na goSAT 7056Hdi?Fakt na chalupě o něm dva roky nevím.Jinak právě proto ho tam mám.Tam jsou jiné starosti a zábava než furt něco ladit. ;)

hobo
Registrace: 1/2007

RE: Výběr nového přístroje