Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

TechniSat Digit Isio S2 + modul

V týdnu jsem si koupil v Omku v Brně - TechniSat digit Isio s2 (made in Germany) do něj dekódovací modul SMIT Irdeto CI+(rozhodoval jsem se ještě mezi modulem TechniSat TechniCrypt IR CI+Dual Decrypt nakonec ,jsem objednal SMIT ten mám taky na technisat sx-8doma a vše OK),karta je Skylink Výměna Irdeto next od roku 2011. Před vyzvednutím zboží jsem vše konzultoval s prodavačem,který říkal že v případě problémů do 14 dní modul můžu vyměnit za ten od Technisatu,ale že Smit tam pojede taky.Pak jsem volal jěště technikovi Omka ten říkal že to taky pojede ok rozdíl v modulech je prý jen ten ,že modul technisat umí 2 tunery.(zkráceně řečeno).
Problém:Občes se stane že když pustím přístroj tak vysílání jede chvíli ca 10sek. a pak se zastaví (zamrzne obraz) stojí obraz taky zhruba 10sek. a pak se zase obraz rozjede a pořád tak dokola.prostě se vysílání seká.Pomůže až restart.
V přístroji je vyplý Fast Scan, ladím ručně.
A když dám na kabel můj technisat (SX -8) tak vše ok jede bez problémů.
Nevíte čím by to mohlo být.Aktualizovat modul?chyba u Skylinku - pomůže refresh karty?
dík :))

talíř62
Registrace: 1/2013
Odpověď v diskusním vlákně

RE: TechniSat Digit Isio S2 + modul

Pekne prijit k prodejci a vse resit s nim, kdyz si vzal ten predrazeny kram, tak at se take o zakaznika staraji. Docela je smutne, ze to prodavaji jako brambory. Za mnohem mene penez by bylo to same s tim samym obrazem a plne funkcni bez nejakych modulu.

koudelka
Registrace: 4/2009

V prvé řadě si máš přečíst reakce na tuto prodejnu.
Já si tam koupil nejmenovaný přístroj a všichni mě odtamtud ujišťovali že všechno!!! bude chodit tak jak má.
Jenomže skutek utekl, doma po zapnutí přístroj nakočil až po několikáté a pak už vůbec.
Po několika tlf s "techniky" jsem byl fascinován co vědí-vědí prd a radí nesmysly.Dokonce mi technik řekl že to nespolupracujes určitými tv a ať se pokusím hledat možnosti na internetu.