Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

Přechod satelitního příjmu na HD

Jsem laik a nevím, jestli mám koupit novou televizi nebo satelitní přijímač na HD. Jsem zvyklá používat k dosavadní televizi Mascom (má pouze několik skartů nikoli kabel HDMI) a k nahrávání pořadů rekordér s pevným diskem 160 GB. Uvádím požadavky, které mám na přístroje:
K nové televizi:
 malý rozměr - uhlopříčku asi 22 palců
 zabudovaný pevný disk
 možnost připojení na rekordér DVD pro přehrávání disků
 možnost mazání reklam při archivaci na DVD
 možnost sledování internetu apod. funkce (?)
K satelitnímu přijímači na HD
 připojení na televizi Mascom - dosavadní rekordér asi prostřednictvím skartů,
 zabudovaný pevný disk
 nahrávání více programů
 a další vymoženosti, které neznám.

Felix
Registrace: 6/2016
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 37
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Přechod satelitního příjmu na HD

no pokud chces zustat u takhle male televize tak to vidim spis na HD sat prijimac 😃 ale modely at doporuci kolegove

kristian1
Registrace: 7/2016

22 palcu, to snad ani nelze nazvat televizi. To je male i jako monitor ke kompu. :)

Mikek
Registrace: 7/2011

no to je tak nekam na cesty do karavanu.asi bych to vymenil oboje. takze spis kvalitni LED.FHD.4K. monitor k pocitaci a k tomu FHD.4K sat prijimac. 😀

kristian1

@Felix

Felix píše:
K nové televizi:
 malý rozměr - uhlopříčku asi 22 palců
 zabudovaný pevný disk /nevidel som tv zo zabudovaným HDD! Iba ak, tak pripojiť externý HDD!
 možnost připojení na rekordér DVD pro přehrávání disků / Vstup pre scart (AVchinch vstup) má zvyčajne každý TV.
 možnost mazání reklam při archivaci na DVD / na akom DVD?! Záznam robíš priamo zápisom na HDD!!! Či dokáže/nedokáže mazať reklamy - to v celku závisí od výrobcu, od použitého OS v TV, či cenovej hladiny výrobku!