Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

Přechod satelitního příjmu na HD

Jsem laik a nevím, jestli mám koupit novou televizi nebo satelitní přijímač na HD. Jsem zvyklá používat k dosavadní televizi Mascom (má pouze několik skartů nikoli kabel HDMI) a k nahrávání pořadů rekordér s pevným diskem 160 GB. Uvádím požadavky, které mám na přístroje:
K nové televizi:
 malý rozměr - uhlopříčku asi 22 palců
 zabudovaný pevný disk
 možnost připojení na rekordér DVD pro přehrávání disků
 možnost mazání reklam při archivaci na DVD
 možnost sledování internetu apod. funkce (?)
K satelitnímu přijímači na HD
 připojení na televizi Mascom - dosavadní rekordér asi prostřednictvím skartů,
 zabudovaný pevný disk
 nahrávání více programů
 a další vymoženosti, které neznám.

Felix
Registrace: 6/2016
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 37
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Přechod satelitního příjmu na HD

bauercomp.cz nabizi samsung 24" okolo 5tis. 😀

kristian1
Registrace: 7/2016

@hobo

Tak to měřím,a mám tu 19 tak daleko jako NTB a vidím i pihy v obličejích ;) :) mohl bych ji taky písknout k NTB,ale to bych nemohl tady čučet a psát

korkoran
Registrace: 10/2006

Felix

vycházej z toho co máš nyní a vyměň jen co je nutné vyměnit,pokud jseš konzervativní,jak to čtu

pierrepetr
Registrace: 5/2006

@Felix

Jak jsem psal, nejlepší je, když zajdeš do seriózní prodejny se sat. TV a necháš si poradit a předložit nabídky a pak se rozhodneš. Tady Ti poradí tak akorát to, že z hlavy budeš mít včelín a budou Ti tvrdit, že to co máš, je nesmysl.

ja987
Registrace: 1/2016

@tukan

Tobě není opravdu rady ani pomoci. Pro Tebe 22 není TV, ale pro Felix je to naprosto dostačující a vyhovující styl sledování pořadů TV. Tak ji nehaň její zařízení a nevnucuj své neopodstatněné názory. Uvědom si, že někdo rád holky, a někdo rád vdolky.

Felix: