Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: DVB-S přijímače

Panasonic BST-950

Zdravim, poridil jsem si tento Blu-ray rekorder s vestavenym DVB-S2 tunerem. Predtim jsem mel Technisat HD2X. Nejsem uplny laik, ale odbornik take ne.

Mam nasledujici problem. Prijimac ma 2 LNB vstupy, nicmene nas domovni rozvod ma jen jeden kabel do bytu a pres DISEQC je mozne pouzivat Astru 23.5 a 19.2. Technisat jsem mel tedy pripojeny jen jednim kabelem a nemel jsem v zasade zadny problem (krome samozrejme moznosti nahravat jen jeden program). Totez nastaveni jsem udelal u Panasonicu, tedy do LNB1 zapojil kabel, nastavil DISEQC prepinani a funguje me oboje, jak 23.5, tak 19.2. A ted problem. Vse funguje jen do chvile, kdy si pres casove nahravani nastavim nejaky porad. Ten se nenahraje a satelit se prepne na vsech kanalech do stavu NO SIGNAL. Bud pomuze vypnout/zapnout a nebo jit do nastaveni a rucne se podivat do polozky kvalita signalu a vse zase naskoci. Mam takovy pocit, jakoby se snazil nahravat pres LNB2 (prestoze je prijimac v nastavenem case vypnuty a nikdo se na nic nediva) a tam samozrejme zadny signal neni.

Pokud pri koukani zapnu nahravani, tak neni problem a program se nahraje.

Nejaky napad co by to mohlo byt? Zajimave je, ze kdyz vypnu diseqc a nastavim rezim single LNB, tak nejde 19.2 (coz je logicke), ale nemam signal ani na nekterych transponderech 23.5.

Panasonic dodava jeste jakysi splitter pro unicable, ale to je me predpokladam na nic, pokud to nemame v centralnim rozvodu.

Diky za kazdou radu.

mber
Registrace: 11/2007
Odpověď v diskusním vlákně

Panasonic

Tak si tak trochu odpovim sam. Vypada to, ze se program nahraje pouze v pripade, ze jsem na nem prepnuty.

Tedy, kdyz mam pusteno CT1 a dam z programoveho deniku nahravat ve stejnou chvili CT2, nic se nenahraje a jakmile prepnu na CT2, objevi se no signal na vsech kanalech, vcetne toho, ktery chci nahravat.