Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Technika

homecast hs 3200 ird - kondenzátory

Mám starší homecast hs 3200 ird a začal mi blbnout obraz, někde jsem četl, že je třeba vyměnit kondenzátory. (Nebo to mám rovnou vyhodit?) Asi jste to tady už řešili, ale nemůžu to najít... . Může mi, prosím, někdo poradit? :8)

mkolega
Registrace: 12/2016
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 34
Odpověď v diskusním vlákně

RE: homecast hs 3200 ird - kondenzátory

Můj Homecast po výměně kondenzátorů vydržel asi rok. V úterý odešel do křemíkového nebe (svítila jen kontrolka karty), přístroj nenaběhl. Můžeš si nechat v servise vyměnit základní desku. Já jsem raději koupil nový přijímač.

aptget
Registrace: 5/2009

@aptget

Děkuji za reakci, taky už jsem koupil nový příjímač. Teď řeším, zda si chvilku hrát s páječkou a vyměnit x kondenzátorů, nebo to rovnou vyhodit... . :8) Ovšem nejsem odborník v dané problematice, snad se ještě někdo najde, kdo bude reagovat, vyhodit ho můžu vždycky ... . :8)

mkolega

Tak například zde:
https://www.parabola.cz/forum/topic-84625/
https://www.parabola.cz/forum/topic-87551/
https://www.parabola.cz/forum/topic-84661/
;)

Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)

Delta1
Registrace: 6/2007

Směle do toho, je to asi 10-12 elitů 470uF a 220uF a pokud koupíš nějaké kvalitnější bude Homecast lepší než nový. Jen pak dej vědět jak se to dělalo-:)

petr71
Registrace: 6/2006

@petr71

Dík za reakci. Otevřel jsem ten přijímač a opravdu je tam armáda kondenzátorů ... . No nevím, zda se do toho pouštět... . Asi to bude chtít silné nervy a výsledek je nejistý. :8)

mkolega

Většinou jich je 17 :)

Delta1

@Delta1

Zdá se, že už si to určitě dělal ... . :8)

mkolega

Ano. A dnes za ráno opravené tři :8)

Delta1

@Delta1