Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Technika

Posílení mobilního signálu

Zdravím lidi. Mám takový problém. Mám na baráku špatný signál (T-mobile). Kdysi byl lepší ale teď je to katastrofa. Bavil jsem se s techniky ale samozřejmě je vše v pořádku. Koupil jsem si REPEATER ale nějak mi nefunguje. Signál nějaký najdu, ale dál mi to nic neudělá. Asi (určitě) jsem udělal chybu při koupi. Koupil jsem repeater, který má posílit signál W-CDMA2100. Pátral jsem na internetu ale nejsem z toho vůbec chytrý. Je to zesilovač pro české pásmo? Jestli jo, tak jaké? Jaký musím sehnat ja? Ten zesilovač jsem koupil z aliexpressu.

LionelM
Registrace: 9/2010
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 46
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Posílení mobilního signálu

GSM 900/1800

Vše na chatě: Philips 40PFL6606H/12 - APEBOX C2 4K Skylink Full - TESLA MediaBox XA400 Android TV apka O2 TV stříbrná - Philips 32PFL6626H - Opticum SLOTH Combo Plus Philips - TCL 32S5200

habr
Registrace: 4/2006

A to je 3G?

LionelM

@LionelM

O 3G jsi tu nic nepsal jen o GSM a pokud je to vesnice tak tam bude 900

Vše na chatě: Philips 40PFL6606H/12 - APEBOX C2 4K Skylink Full - TESLA MediaBox XA400 Android TV apka O2 TV stříbrná - Philips 32PFL6626H - Opticum SLOTH Combo Plus Philips - TCL 32S5200

habr

@LionelM

Řekl bych, že ten repeater není pro GSM, aspoň podle specifikace na netu.
Koukni ještě sem:
https://www.t-mobile.cz/podpora/diskuzni-forum/-/discussion/topic/18775496

Panasonic TH-42PZ8E /Dreambox 7020HD v2/OPENATV 5.3 / AL 85cm/Digipower SG2100/Seagate Momentus 320GB e-SATA / Yamaha RX-V 465 B / Dantax Classic One 5.0 / Panasonic DMP-8BD

Libor73
Registrace: 1/2006

Nepsal. To je dodatečná otázka :-/ . Díky moc ale. A pro 3G je jaké pásmo?

LionelM

UMTS-FDD na frekvenci 2100 MHz

habr

@LionelM