Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Technika

Posílení mobilního signálu

Zdravím lidi. Mám takový problém. Mám na baráku špatný signál (T-mobile). Kdysi byl lepší ale teď je to katastrofa. Bavil jsem se s techniky ale samozřejmě je vše v pořádku. Koupil jsem si REPEATER ale nějak mi nefunguje. Signál nějaký najdu, ale dál mi to nic neudělá. Asi (určitě) jsem udělal chybu při koupi. Koupil jsem repeater, který má posílit signál W-CDMA2100. Pátral jsem na internetu ale nejsem z toho vůbec chytrý. Je to zesilovač pro české pásmo? Jestli jo, tak jaké? Jaký musím sehnat ja? Ten zesilovač jsem koupil z aliexpressu.

LionelM
Registrace: 9/2010
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 46
Odpověď v diskusním vlákně

@korkoran

Udělal jsi perpetuum mobile. Tam kde nic není jsi dostal energii bez toho, abys nějakou dodal. To je úspěch hoden Nobelovy ceny za fyziku! :-)

Uvědomění si vlastní neznalosti je klíčem k poznání!

Enik
Registrace: 11/2005

RE: Posílení mobilního signálu

Hele, já jsem úplně blbej v tomhle, berte to tak. Chtěl bych doma aspoň nějaký signál. Samozřejmě, kdyby to šlo, tak aspoň 3G. Bez 4G se obejdu. V domě jsem už našel jak 4G, tak 3G ale jen na malém prostoru. Kdyby ani to ne, tak se spokojím s 2G.

LionelM

@LionelM

máš mobil 4G?Jak jsi zjistil v domě LTE signál?

korkoran
Registrace: 10/2006

Eniku, je fakt, ze ve starych knizkach byva dokryvac na TV signal napr. do udoli udelany ze dvou Yagin (jedna otocena na TX druha namirena do udoli) spojenych kusem koaxu, tj. bez aktivniho prvku. Nikdy jsem to ale nezkousel...