Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Nová sestava - nefunkční Skylink

Dobrý den, jsem úplný začátečník. Koupil jsem komponenty - parabolu s dvojitým LNB, přijímač Ferguson Ariva 203, dále modul GoSAT Irdeto CI+, kartu Skylink, kterou jsem aktivoval a s registračním poplatkem bych měl mít aktivovaný balíček komplet na pár dnů. Problém je, že to nefunguje, FastScan nenajde nic. Možnou příčinu bych viděl v nasměrování paraboly, ale tam se jeví, že oba přijímače (Port 1 a 2) signál mají a směr je správný 23.5/33 (Astra B). Kanály zdarma chytám na oba (normální scan bez karty). Druhá možná příčina by mohla být, že ta Ariva umí jen CI a neporadí si s modulem/kartou CI+. Třetí je, že aktivace u Skylinku není funkční. Ale nevím. Poradil by mi někdo, co zkusit? Díky

ctverec
Registrace: 7/2017
Stránka: [ 1 ] 2 3
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 61
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Nová sestava - nefunkční Skylink

Podle čeho jsi nastavoval parabolu? Jestli jsi ÚPLNÝ ZAČÁTEČNÍK, tak být tebou, pozvu si nějakého technika na anténní a satelitní rozvody. Ty si s tím budeš dělat starosti třeba několik dnů a on to bude mít v provozu třeba za půl hodiny. Nehledě na to, že tím podpoříš místního živnostníka/firmu a navíc na to budeš mít záruku. Pokud jsi zmíněné komponenty kupoval v kamenné prodejně, tak ti většinou na takové instalace mají buď své lidi anebo ti někoho doporučí.

VU+ Duo2, image VTI 8.2.3

SirMax
Registrace: 1/2014

a tak pise

ze volne -nejake- stanice mu idu, otazka ci su to z 23.5E a/alebo 33? (btw co je 33??) -plus monoblock na 10o rozdiel?

krikri
Registrace: 3/2010

tridsattri

wtf?

https://www.lyngsat.com/europe.html

krikri

Celý téma úplně o ničem, zavolat firmu a nechat udělat odborně. I když s tím nakoupeným harampádím typu Arišrot a GoSat CAM (to byl nákup tutově z TIPA) budou problémy vždy.

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010