Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Družice a prijímacie zariadenia pred Astrou 19,2

Čas letí. To mi napadlo, keď som pri upratovaní natrafil na pozvánku z roku 1986. V tých časoch to veru sranda nebola. Súdruhovia nás mimo hraníc socializmu nepúšťali a tak stretnutie v Prahe malo svoje nezabudnuteľné čaro.V kontakte so spoločnosťou C.ITOH som bol vtedy už nejaké tie roky. Naši doma mi k narodeninám dávno pradávno kúpili v Tuzexe prenosný " magič " Panasonic. V krabici som našiel kontakt na Japonskú firmu. Vtedy sme ako deti mali také hobby. Posielali sme listy do zahraničia a žiadali sme o zaslanie prospektov. Japonci mi odpísali o zastúpení v Prahe, čo sa mi neskôr hodilo keď som riešil satelitný príjem. Pravda, v roku 1986 som už vlastnil amatérsky poskladanú satelitnú súpravu, avšak profesionálny satelitný prijímač by sa hodil. Na stretnutí v Prahe som získal prvé info o prijímači Maspro s tým, že sa možno bude predávať v Tuzexe. Neskôr sa tak aj stalo. Jediné čo ma mrzí sú fotky z akcie. Kdesi som ich zapotrošil. Ak nejaké v súvislosti s tou dobou vlastníte, ozvite sa mi. Vopred vďaka.

Satgur
Registrace: 6/2018
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 39
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Družice a prijímacie zariadenia pred Astro...

nick Mařenka
co pak se ti houpe v kalhotech?
skoukni si youtubáky od kulečníka bohouška to bude neco pro tebe
:)))

Benderovec
Registrace: 3/2018

moje tri youtube kanaly

su priemerne, avsak vobec mi nevadia...To uz som vacsmi spokojnejsi s google map, kam prispievam. Moje fotky v takychto mapach, pomahaju cestovatelskej verejnosti prevazne v Grecku. Vsak ano, Benderovec...

Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-

bohus31
Registrace: 10/2009
Galerie: bohus31

v grécku do mora

vusolo 4 K . blackhole 3.0.8.

oneeeee
Registrace: 10/2005

@bohus31