, sekce: Příjem satelitů |
|
Družice a prijímacie zariadenia pred Astrou 19,2Čas letí. To mi napadlo, keď som pri upratovaní natrafil na pozvánku z roku 1986. V tých časoch to veru sranda nebola. Súdruhovia nás mimo hraníc socializmu nepúšťali a tak stretnutie v Prahe malo svoje nezabudnuteľné čaro.V kontakte so spoločnosťou C.ITOH som bol vtedy už nejaké tie roky. Naši doma mi k narodeninám dávno pradávno kúpili v Tuzexe prenosný " magič " Panasonic. V krabici som našiel kontakt na Japonskú firmu. Vtedy sme ako deti mali také hobby. Posielali sme listy do zahraničia a žiadali sme o zaslanie prospektov. Japonci mi odpísali o zastúpení v Prahe, čo sa mi neskôr hodilo keď som riešil satelitný príjem. Pravda, v roku 1986 som už vlastnil amatérsky poskladanú satelitnú súpravu, avšak profesionálny satelitný prijímač by sa hodil. Na stretnutí v Prahe som získal prvé info o prijímači Maspro s tým, že sa možno bude predávať v Tuzexe. Neskôr sa tak aj stalo. Jediné čo ma mrzí sú fotky z akcie. Kdesi som ich zapotrošil. Ak nejaké v súvislosti s tou dobou vlastníte, ozvite sa mi. Vopred vďaka. |
Satgur
Registrace: 6/2018 Příspěvků: 92 |
| Stránka: 1 [ 2 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 39 | |
|
|
RE: Družice a prijímacie zariadenia pred Astro...nick Mařenkaco pak se ti houpe v kalhotech? skoukni si youtubáky od kulečníka bohouška to bude neco pro tebe |
Benderovec
Registrace: 3/2018 Příspěvků: 204 |
|
|
moje tri youtube kanalysu priemerne, avsak vobec mi nevadia...To uz som vacsmi spokojnejsi s google map, kam prispievam. Moje fotky v takychto mapach, pomahaju cestovatelskej verejnosti prevazne v Grecku. Vsak ano, Benderovec...Rakovinu diskusie nick suto..., nie sám ignorujem -_-
|
bohus31
Registrace: 10/2009 Příspěvků: 8 673 Galerie: bohus31 |
|
|
RE: Družice a prijímacie zariadenia pred Astro...v grécku do moravusolo 4 K . blackhole 3.0.8.
|
oneeeee
Registrace: 10/2005 Příspěvků: 7 489 |
|
|