Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Nastavení paraboly a hlavičky

Dobrý den, příznivci satelitního příjmu. Zrušil jsem Freesat a technik mi snesl parabolu s držákem a hlavičkou ze střechy domů. Uvažoval jsem co s tím a rozhodl se, že to nakonec využiju na příjem německých programů z Astry na 19.2.
Naštěstí mám balkon tak že mám na tuhle družici výhled. Nasadil jsem držák, parabolu i hlavičku do objímky, kabel jsem naštěstí měl s koncovkami již z dřívějška vyrobený a tak jsem všechno zapojil. Na přijímači nastavil frekvenci na 3sat HD a začal hledat družici.
Vertikální sklon jsem lehce upravil směrem vzhůru a projížděl opakovaně pomalu tam a sem horizont, upravoval sklon a nic, ani ťuk, ukazatel naladění se ani jeden nepohnul. Už je tma tak jsem to vzdal. Jaká bývá nejčastější chyba, třeba mi něco nedochází.
Díky za rozumné odpovědi.

vaschek
Registrace: 1/2019
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 48
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Nastavení paraboly a hlavičky

ještě lounojsblock ale to jenom pro znalce

Mjr
Registrace: 8/2005

@dano01

Moc pěkný výraz. Moje babička pocházela ze Slovenska a tu a tam toto označení použila. Teprve až teď mě ale napadlo si tento výraz vygooglit a pěkně jsem se pobavil. Takže za mě určitě ano mohlo by se tomu říkat klidně i bazmek...R^

navi2
Registrace: 5/2017

@vaschek

,,Přímo k zemi? Hlavička se přece dívá na satelit, takže kabel musí být víceméně vodorovně."

Ty hlavičko,jestli se ti dívá ,,hlavička" na satelit a ne na parabolu,tak se nedivím,že kabel musí být vodorovně.Ve směru dolů mu asi vadí ráhno mezi držákem ,,hlavičky" a parabolou.Co tak namontovat konvertor správně?

drak
Registrace: 1/2008

@vaschek