Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem DVB-T

příjem 28k DVBT2 265 HEVC Pardubic Krásné

Nevíte někdo co se děje, již tři dny se nedá od Českoskalicka po Červenokostelecko sledovat tento Pardubický vysílač 28k. Signál je velmi slabý chviličku naskočí a pak hned zase vypadne. Od začátku vysílání byl až do teď v pohodě. Jedná se o rušení či rozfázování vysílače s Černou horou? Má někdo podobné zkušenosti?

Modřina
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 369
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: příjem 28k DVBT2 265 HEVC Pardubic Krásné

Kanál 28 Pardubice/Krásné je jako takový v pořádku - přijímám ho ze vzdálenosti 66 km (Orlické hory) a kvalitu signálu mám na 100%.

VU+ Duo2, image VTI 8.2.3

SirMax
Registrace: 1/2014
Příspěvků: 1 476
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: příjem 28k DVBT2 265 HEVC Pardubic Krásné

Jaroměř - 100% bez problémů.

neuzil
Registrace: 7/2009
Příspěvků: 1 528
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: příjem 28k DVBT2 265 HEVC Pardubic Krásné

Třeba to nemá vůbec nic společného s tím co píše "Modřina", asi jen náhoda, ale napíšu to sem:
Včera jsem se jednoho anténáře ptal, jestli nepozoruje nějaký problém s K28, protože na měřáku mě z Černé Hory na K28 mírně skákal MER na 2 rodinných domcích v různých lokalitách. No a doma od včerejška manželka nadává, že se jí seká obraz ale ne klasické "kostičky" (rozklad) obrazu, ale trhaný zasekávající se obraz. Tak mně řekněte, co to může být. Zítra si jdu zkontrolovat napájení antény atd, ale nějak se mně to nezdá :(.Třeba mám fakt chybu ve svém systému (chyba se mně projevuje na mých 2 televizorech LG a Finlux), ale K28 oproti K26 mně ukazovala na měřáku opravdu horší parametry... Zítra uvidím ;).

Ante
Registrace: 3/2006
Příspěvků: 87
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: příjem 28k DVBT2 265 HEVC Pardubic Krásné

Zvykejte si. To bude běžný problém velkých SFN sítí v DVB-T/2. Řešení nebude ani jednoduché ani levné.

DVB-T CZ,SK,AT DVB-S 120-západ, 95-jih, 120-východ, 85-libero DVB-C Itself, IPTV-Smartlabs, DAB-CZ,AT,SK, FM-CZ,SK,AT 5prvekH, 3prvekV

omar3
Registrace: 5/2015
Příspěvků: 1 687
Odpověď v diskusním vlákně
 

mladí

jsou zvyklí na sekání a výpadky neřeší,bude hůř

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 401
Odpověď v diskusním vlákně
 

Obecně

Je velmi smutné, že to sem musím napsat, ale jedná se o obecný dlouhotrvající stav (už ne trend), týkající se mimo jiné i TV placek. Dovolím si tedy napsat návod, byť to vidím, jako obrovskou dopřednou prohru zákazníkovu, ze kterou se zřejmě nedá nic jiného dělat a prohrou je i v případě, že TV nebude kšunt. Pokud tedy chcete TV s DVB-T2 HEVC:

1) Obejděte nejbližších několik kamenných prodejen a optejte se prodavačů, jakou značku TV doporučují. S díky odejděte.
2) Objednejte TV přes internet. Takovou značku, kterou prodavači nejmenovali vůbec.
3) Pokud se obraz bude trhat (například kvůli echu), byť anténář řekne, že tento signál je možné zpracovat a dokáže vám to i set-top-boxem, nebo náhledem na plynulý obraz v měřícím přístroji, vraťte TV bez udání důvodu (do 14 dnů). Jak píšu, obrovský diskomfort.

V kamenné prodejně si může "dovolit" koupi TV jen člověk, který přesně VÍ, CO NECHCE A PROČ TO NECHCE a bude si ZA TÍM STÁT.

Vždy jsem TV kupoval v kamenných prodejnách a mrzí mne, že toto musím doporučit běžnému uživateli. Legislativu bych samozřejmě změnil na možnost vrácení do 14.dnů i u kamenných prodejen. Byť si dokážu představit, jak obrovsky by toho zákazník sapiens sapiens sapiens v různých případech zneužíval.

Nehřeš slovem; neber si nic osobně; nevytvářej si domněnky; dělej vše, jak nejlépe dovedeš. (Don Miguel Ruiz)

mirasat
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 3 044
Odpověď v diskusním vlákně
 

@mirasat

Některé kamenné prodejny už nabízejí vrácení do 14 dnů samy od sebe (chtějí přežít...)
Osobně jsem kupoval TV zásadně z eshopu, možnost důkladně vyzkoušet TV a pohrát si s nastavením je pro mě nezbytnost, kterou je nemožné provést na prodejně, i kdyby mě tam prodejce umožnil hrát si s nějakou TV třeba celý den. Kdybych to shrnul, za poslední roky u mě na 1 koupenou TV připadají 1-2 vrácené ;) .

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

@lance

Problém bohužel leží na míle před tím. Výrobci tak nějak dodržují holý základ a totálně kašlou na svoje "dobré jméno". Je velmi smutné, že těch 14 dnů je pouhou berličku zákazníkovou.

Nehřeš slovem; neber si nic osobně; nevytvářej si domněnky; dělej vše, jak nejlépe dovedeš. (Don Miguel Ruiz)

mirasat
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 3 044
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra