Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Výpadek signálu s horizontální polarizací

Jdu si k vám pro radu-nejsem odborník, ale koncový uživatel. Provozuji jeden satelitní komplet pro dvě televize LG, které jsou opatřeny CI modulem. Cca před měsícem mi na jedné televizi začaly vypadávat programy CT HD, tedy TP 12344. Pozval jsem si odborníka, který vyměnil LNB monoblok a nastavil směr na 23,5 a šilhá na 19,2. Takto to fungovalo bez závad cca 10 dnů, přes víkend mi začaly vypadávat programy na TP 11876 na pár sekund a od včerejška již nejdou žádné programy s horizontální polarizací. Podotýkám, že tato situace je pouze na jedné televizi a na druhé běží bez problémů. A teď perlička: Pokud zapnu na druhou televizi a na ní program s horizontální polarizací, rozběhnou se tyto programy i první televizi, na které jinak nejdou. Můžete mi poradit čím by to mohlo být, odborník dorazí zítra, ale dnes mi říkal, že ho nic nenapadá. Jinak Vertikální programy mají dle ukazatele v TV 100 % kvality a horizontální mívaly 88-91%, nyní mají 0%. Jo a odborníkem myslím pracovníka satelitní firmy, který se tím živí. Díky za názory.

Vlastik11
Registrace: 1/2013
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Výpadek signálu s horizontální polarizací

vypadava 18V v TV alebo zly kabel

TBS5925 , Coolstream Zee2 , Dreambox 7020HD , WaveFrontier T90 , Gibertiny OP100 90E~50W

EnoSat
Registrace: 1/2006

@Vlastik11

Zemní smyčka.

elbaco
Registrace: 10/2018

Jak srary mas ty TV LG. Co sestava od paraboly, koaxialni kabely, F konektory, ty jsou stary jak dlouho. Jestli je ten koal s hliníkovou folii a opletenim, tak by venkovni část nemusela vydrzet po par letech povetrnostni podmínky. Previt je taky zemni smycka. Zkusil bych monoblock Inverto black pro nebo samostatny LNB konvertory a diseqc prepinace 2/1.

HYPER
Registrace: 11/2010

@elbaco @EnoSat

Oboje může být.