Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Jiné placené TV

king iptv problém

Zdravím .Nedávno jsem si na zkoušku zaplatil iptv.Po měsíci fungování dnes ani jeden program nefunguje,zkoušel jsem restarty ale nic.Mám tv samsung smart tv.nejsem odborník tak prosím o radu. díky

jethro63
Registrace: 2/2018
Odpověď v diskusním vlákně

RE: king iptv problém

Obrať se na svého poskytovatele. Není zač.

bretah
Registrace: 9/2012

Píšeš,že po mesačnom fungovani dnes to už nejde!a môžem sa opytat na kolko si si to zaplatil??nemáš to nahodou zaplatene len na 1 mesiac?(cca 10-15 eur).Alebo tu je dalsia vec,že mozno tá služba od ktorej to máš patrila do skupiny,ktorych prednedavnom policia v Taliansku,Belgicku a v inych krajinach zatkla za nelegalne poskytovani TV programov

jožko
Registrace: 7/2016

@jožko

zaplacené 3 měsíce.

jethro63

@jethro63

Tak jednoducho ti ostáva len im napísat email,lebo my ti tu nemáme ako poradit a nevieme prečo ti to vypli.Ak dnes ubehol presne 1.mesiac,tak mozno to tak maju,ze to vypne a za pár hodin zas nahodia funkčnost na dalsi mesiac..počkaj do zajtra

jožko

@jožko

díky za radu,počkám. R^

jethro63

po zátahu policie se má počkat 96 hodin než vše nahodí...je to na všech iptv službách kde nejdou nějaké programy

nitram21
Registrace: 11/2007

tak to znamena ze i kingiptv je cernota

kristian1

čemu už dnes věřit

jethro63

Tak myslet si, že je tahle služba legální, je velice naivní.

bretah
Registrace: 9/2012

tak ono zadna z tech iptv s 5ti nebo 10ti tisici programu neni oficialni

kristian1

Z mailu od jedného operátora IPTV

Milý zákazník,
naše služby sú momentálne nedostupné, pokiaľ neviete čo sa deje, skúste dať do vyhľadávača Google „blokovanie IPTV“.
Podarilo sa nám vymazať a zlikvidovať všetky dostupné databázy vás zákazníkov. Nás nikto nevypol, vypli sme sa sami kvôli bezpečnosti.