Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem DVB-T

Problém s příjmem 26.k

Dobrý večer.Prosím o radu.Nejsem velký odborník,mám jenom základní povědomí o příjmu.Bydlím kousek od Rožnova p.R chytám 26.k právě z Radhoště.Signál je silný,ale v děsné kvalitě.(někdy nedivatelné).Předpokládám,že problém může být ,že skoro se stejného směru vysílá i Lysá Hora(na stejném kanálu),ale s daleko větším výkonem.Tak jsem si pročítal nějaké chytré články,které radí zkusit směrovější anténu(jedu teď na české síto)a set top box s kvalitním tunerem, který si s tím echem,nebo pre-echem,nebo co mi znehodnocuje ten signál,si lépe poradí.Momentálně mám AB cryptobox 702 mini.Jsou nějaké rozdíly ohledně set-top boxů a kvality jejich tunerů?Který zkusit.Díky.P

pichac
Registrace: 11/2007
Stránka: 1 [ 2 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 30
Odpověď v diskusním vlákně

RE: Problém s příjmem 26.k

OK pánové, jelikož vaše názory neberu na lehkou váhu, vygůglil jsem už svůj omyl. Měl jsem za to, že SKYWORTH SKWT21 je klon STRONG SRT8211, o kterém platí, co jsem psal! Ale vidím, že je to klon novějšího SRT8541, který jsem ještě neměl a zřejmě tedy už uvedenými neduhy netrpí... takže beru mnou vyřčené soudy ohledně SKYWORTHa zpět (asi si ho tedy vyzkouším).
Ovšem to, že Technisaty si s echem poradí velmi dobře, to mně nevymluvíte, a že jsou předražené, to nerozporuji ;)

brak232
Registrace: 10/2017

Kromě toho Skywortha bych ještě doplnil Thomson THT741FTA a Philips DTR3502B, čili úplně to samé, též původně určeno pro němce.

Cryptobox 752 Combo,DVB-S Toroidal T-90: 28.2E,23.5E,19.2E,16E,13E,9E,7E,5E,1.9E,1W,5W + 39E,42E,46E,52E + 26E. DVB-T2 MUX 21,22,23,24.

BIDLO
Registrace: 10/2007

Ještě jednou diky všem. P

pichac

Resim stejny problem. 26k byt ma dobry signal, tak se obraz rozklada. Zcela nepravidelne. Do nedavna vse ok.

lukin
Registrace: 7/2007

Kolegové v rožnově dávali nějaké strongy...bývalé rodiště..které se jim nejlépe osvědčily.

Fanyn