Quantcast

Sledovanost Nickelodeonu rapidně roste

| redakce | tiskobrázek k článku: Sledovanost Nickelodeonu rapidně roste

Nickelodeon si z průměrného červnového měření podílu sledovanosti přináší výsledek 3,71%, přičemž v prvním a druhém týdnu měsíce července ukázal svou sílu a oblibu u nejmladších diváků (4-12 let).

S dosaženým výsledkem 4,05% za první a s 3,61% za druhý týden, v měřené průměrné týdenní sledovanosti, pokořil své přímé konkurenty.

Nickelodeon již od počátku března, kdy byl poprvé zařazen do měření sledovanosti dodávané společností ATO/Mediaresearch,vykazuje výsledky, které ukazují, že Nickelodeon skýtá nesmírně silný potenciál dalšího vzestupu sledovanosti a potvrzuje své postavení jednoho z celosvětově nejsledovanějších a obsahově nejkvalitnějších dětských televizních kanálů.

Pro mediální trhy v ČR a SR zastupuje Nickelodeon společnost AXOCOM.

zdroj: Axocom





Reklama




Vybrané články