Sledovanost Nickelodeonu rapidně roste
| redakce | tiskNickelodeon si z průměrného červnového měření podílu sledovanosti přináší výsledek 3,71%, přičemž v prvním a druhém týdnu měsíce července ukázal svou sílu a oblibu u nejmladších diváků (4-12 let).
S dosaženým výsledkem 4,05% za první a s 3,61% za druhý týden, v měřené průměrné týdenní sledovanosti, pokořil své přímé konkurenty.
Nickelodeon již od počátku března, kdy byl poprvé zařazen do měření sledovanosti dodávané společností ATO/Mediaresearch,vykazuje výsledky, které ukazují, že Nickelodeon skýtá nesmírně silný potenciál dalšího vzestupu sledovanosti a potvrzuje své postavení jednoho z celosvětově nejsledovanějších a obsahově nejkvalitnějších dětských televizních kanálů.
Pro mediální trhy v ČR a SR zastupuje Nickelodeon společnost AXOCOM.
zdroj: Axocom