Quantcast

Seriál MOST! pokořil všechny rekordy internetové sledovanosti

| redakce | tisk

Komediálnímu seriálu MOST! tvůrčího dua Prušinovský - Kolečko stačilo pouhých osm pondělních večerů k tomu, aby se stal fenoménem v televizi i na internetu.

Každý díl přivedl k obrazovkám průměrně 1,35 milionu diváků a do týdne po odvysílání jej odloženě, na webu nebo v televizi, vidělo dalších 680 tisíc lidí, což je dalších více více než 50 % diváků. Jde o první komediální seriál na českém televizním trhu, který v popularitě dokázal překonat nejen sledovanost večerní zpravodajské relace, ale i pořadů vysílaných v hlavním vysílacím čase od 20 hodin, jež se jinak pravidelně drží na špici zájmu.

Seriál MOST! (foto: ČT)
▲ Seriál MOST! (foto: ČT)

Seriál MOST! je nejsledovanějším komediálním seriálem České televize posledních let. Zatímco první díl sledoval každý třetí divák u televize, poslední, vysílaný včera od 21:45, si nenechala ujít téměř polovina populace, která trávila čas u obrazovek. Dosud nejvíce diváky zaujal sedmý díl, který v televizi překonal hranici 1,9 milionu diváků. Podobně jako s jednotlivými díly rostla televizní sledovanost, zvyšovala se i popularita na internetu. Vzestupný trend mělo i hodnocení spokojenosti, originality a zaujetí seriálem.

Seriál oslovil o něco více muže než ženy, a to zejména muže mladšího věku. Ve skupině 30 - 44 let dosáhl průměrného podílu na sledovanosti téměř 55 %, mezi muži staršími patnácti a zároveň mladšími třiceti let na téměř 50 %. Sledovanost stoupala také se vzděláním diváků. Nejvíce se na MOST! dívali lidé na severozápadě republiky, tedy právě na Mostecku a okolí, dále potom v Praze a obecně spíše obyvatelé větších měst.

Seriál MOST! dosáhl rekordních hodnot odložené sledovanosti, a to jak v televizi, tak na internetu. V televizi si každý díl v průběhu sedmi dní po odvysílání v průměru pustilo 433 tisíc diváků (ve skupině 4+) a odloženě na internetu dalších 251 tisíc diváků.

zdroj: ČT





Reklama




Vybrané články