Časté reklamy na placených programech divákům vadí
| redakce | tiskTelevizním divákům placených programů nejvíce vadí častá reklama. Vyplývá to z nedávno uzavřeného hlasování v anketě webu parabola.cz v rámci odpovědí na otázku Co Vás nejvíce naštve u placených programů?
Častá reklama získala celkem 46,6 procenta hlasů.
Druhá věc, která diváky placených stanic nejvíce štve je změna v programu (23,3%) a pozdější zahájení pořadu (12,4%).

Další nabízené varianty odpovědí získaly mnohem méně hlasů. Na nedostatečné informace o pořadech si postěžovalo 7,8% hlasujících, na chybějící lokalizaci obsahu 5,6 procenta čtenářů a na chybějící původní znění jen 4,3% respondentů.
Ankety se zúčastnilo 877 čtenářů webu parabola.cz.
Po skončení hlasování uvedené ankety byla spuštěna nová - tentokrát se Vás ptáme, zda by veřejnoprávní televize (Česká televize, RTVS) měla usilovat o vysílací práva na atraktivní sport jako je Liga mistrů UEFA, Evropská liga UEFA či přenosy závodů Formule 1. Patří tento obsah na obrazovky veřejnoprávní televize? Co si o tom myslíte? Své názory můžete připojit k tomuto článku.
Anketa je umístěna na titulní stránce v pravém sloupci a také v diskusním fóru v levém sloupci.
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Inspektorka Candice Renoirová II
20:00 Kamera na cestách
20:20 Bratři a sestry (21)
20:15 Polabí (22)
20:10 Pod jezevčí skálou
20:05 Josef Klíma: Jak jsem přežil devadesátky
20:30 Láska v Grécku
20:10 Moja diagnóza
20:30 Dunaj, k vašim službám XII. (6)
20:20 30 případů majora Zemana (25)