Quantcast

Itálie: Zájem o RaiPlay roste

| redakce | tisk

RaiPlay, VOD platforma italského veřejnoprávního vysílatele Rai, dosáhla významných úspěchů. V loňském roce si diváci přehráli 1,24 miliardy pořadů, což je průměrně více než 100 milionů shlédnutí obsahu měsíčně a v porovnání s rokem 2019 se jedná o nárůst o více než 80 procent.

Podle údajů zveřejněných deníkem Italia Oggi měla VOD platforma Rai 17,2 milionu uživatelů (meziročně se jedná o nárůst o 32 procent).

Do 31. prosince se k videotéce RaiPlay připojilo více než 3,5 milionu chytrých televizorů (Smart TV).

Aplikaci RaiPlay pro smartphony, tablety a Smart TV si stáhlo přes 25 milionu uživatelů.

Data certifikovaná společností Auditel naznačují, že v roce 2020 bylo na RaiPlay přehráno více než 15 miliard minut obsahu, z toho 705 milionů v módu VOD (obsahu na vyžádání).

Mezi nejsledovanější programy patřily italské televizní seriály "Il paradiso delle Signore", místní reality show "Il collegio" a hudební festival "San Remo".

zdroj: Advanced television





Reklama




Vybrané články