Quantcast

Prodej samostatných karet na UPC Direct

| Tisk

Prodej samostatných karet na UPC Direct

UPC Direct odstartovala v září 2000 jako placená televize vysíláná v digitálním přenosu na satelitech Astra 19.2E.
Zájemce o službu UPC Direct může službu získat formou pronájmu přijímacího zařízení (digitální přijímač Philips, dekódovací karta, případně i parabolická anténa a LNB) za vratnou zálohu 2000 Kč. Dále je vždy nutné platit pravidelné měsíční poplatky podle zvolené programové nabídky (viz stránky Magazín+ / UPC Direct).

Povinný pronájem zařízení Philips byl firmou UPC zvolen po zkušenostech z ostatních států, kde se PAY TV provozuje již mnoho let. Toto řešení je výhodné zejména při vyřizování jakýchkoliv reklamací příjmu programů. Případné závady na přijímači se řeší okamžitou výměnou receiveru.
Možnost pronájmu zařízení je pro mnohé diváky přijatelným řešením. Ne každý zájemce o digitální programy by chtěl investovat jednorázově přes deset tisíc korun do vlastní přijímací soupravy a zvolí raději pronájem Philipse od UPC.

V ČR je však i určitý, dnes už nezanedbatelný počet diváků satelitní TV, kteří podobné zařízení (často s lepšími parametry) již vlastní. Na českém trhu se ročně prodávají již desítky tisíc přijímačů s dekodérem Cryptoworks. V těchto přijímačích se dá přijímat paket Czechlink, ale při použití karty UPC Direct se dá přijímat ve stejném receiveru a dekodéru i balík programů UPC Direct.

Možná i z těchto několika důvodů se v tomto a příštím týdnu na vedení UPC projednává a zvažuje nová možnost:

PRODEJ SAMOSTATNÝCH PŘÍSTUPOVÝCH KARET UPC DIRECT.

O prodej samostatných přístupových karet je velký zájem od začátku vysílání UPC Direct. Prodejci satelitní techniky slyší denně od potenciálních zákazníků UPC Direct, že se jim zdá být nelogické, aby si pronajímali zařízení, které již doma mají, navíc s většími možnostmi.
Většina nových zájemců o satelitní příjem nemusí být po bližším seznámení s přijímačem Philips rozhodnuta pro jeho používání. Také tito zájemci by nabídku UPC Direct v jiném zařízení zcela jistě uvítali. Zákazníci s vlastním zařízením by navíc ušetřili za montáž zařízení, která je v současné době povinná. Dalších výhod by se našlo určitě velké množství, nejen pro zákazníky, ale i pro vlastní společnost UPC.

Na druhé straně se však může v případě prodeje samostatných karet vyskytnout i velké množství nejen technických problémů, kterých si je společnost UPC zřejmě dobře vědoma.
Společnost by si při rozhodování měla ale hlavně uvědomit, že pokud by vytvořila zajímavé a rozumné podmínky pro všechny zájemce o UPC Direct, naskytá se jí velká šance značně zvýšit množství svých předplatitelů.

Témata a otázky pro čtenáře Parabola.cz:

Například:

* Pořídili byste si samostatnou přístupovou kartu UPC Direct?

* Uvítali byste na kartě možnost předplacení případně jen jednoho konkrétního programu z balíku?

* Jaké částky byste byli ochotni platit za jednotlivé nabídky?

Pokud budete mít chuť vyjádřit svůj názor, popište vše rozumným způsobem, stručně, ale co nejdříve ve svých reakcích na tento článek. Vaše popisy mohou být pro vedení UPC i určitým měřítkem pro rozhodování.
Zajistíme, aby byly vaše příspěvky předány i na příslušná místa, přímo k vedení společnosti UPC, případně HBOcz.



Pokud budete chtít napsat obsáhlejší popisy, pište na adresu dotazy@parabola.cz , kterou na několik dnů (do 6.11.) vyhradíme pro vaše příspěvky. Do hlavicky zprávy napište UPC Direct - anketa.
Také všechny vaše maily zašleme na vedení UPC.

Tato anketa není organizována společností UPC.
Pokusili jsme se však alespoň touto jednoduchou formou umožnit všem zájemcům o UPC Direct přenést jejich názory přímo na vedení společnosti UPC, u které by podobné ankety a průzkumy měly být samozřejmostí.

Netroufáme si předpovědět a nemůžeme zaručit jakékoliv výsledky. Může záležet také na vašem vyjádření a množství příspěvků i mailů. O výsledku vás však budeme informovat.


Parabola.cz





Reklama




Vybrané články