Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Technika

Montáž motor

Zdravím, dnes jsem montoval motor AMIKO DM3800. Jsem amatér, používám parabolu 85Al. Jednalo se o náhradu za porouchaný SG2100. Se starým motorem jsem bezproblémově chytal od 46E do 30W. dle volného výhledu. Montoval jsem si to sám asi před 10 lety. Nyní mám problém.
Vím jak nastavit 0 bod atd., ale někde dělám chybu. Dosavadní výsledek 46E cca 80% 19E cca85% 1W cca 60% a končím na 4W cca 50%. Poslední družici kterou jsem se starým motorem chytal na cca 80% byla 30W. Nyní ji ale nemohu naladit. Otáčení motoru mám nastaveno přes USALS. Latitude na motoru nastavena na 50st. dle GPS. Pokud vypnu USALS a použiji u 1W DiseqC
manuální korekcí na východ dosáhnu zlepšení signálu na cca 80%
Korekce elevace paraboly na motoru nahoru ani dolu nepomáhá.
Co mám doladit? Pohnout motorem na stožáru na východ?
Jiná korekce?
Poznámka: parabola je v 15m. výšce nic moc komfort pro montáž je to trochu na srdce. Nemám také žádný měřák. Nastavuji prostřednictvím telefonu a druhé osoby u STB.
Díky všem.

Amper1
Registrace: 12/2006
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 46
Odpověď v diskusním vlákně

@Amper1

Já už ten dm3800 mám 6 let ale něco se mi plete, že je tam nějaká blbá stupnice, správný sklon je o 10 stupňů jinak. Podrobnosti si ale nevybavuji, jen to, že než jsem to nějakým způsobem zjistil, tak jsem se s tím taky nemohl domluvit.

tekapo
Registrace: 1/2016

RE: Montáž motor

zkus nastavit menší Latitude , dělal jsem tento motor před 14 dny
a to samé 30W jsem při dodržení postupu nechytil vůbec , samozřejmě vždy potom dolaďovat (bez metru to bude svízel)aspoň findr si pořiď , teď jedu zatím 51,5°E až 30°W jemně doladit i v přijímači parametry

dnurg
Registrace: 12/2016

@Amper1 @dnurg