včera, sekce: DVB-S přijímače |
|
Záhada se zvukemHezký den ,potřeboval bych poradit s touto záhadou.Pro příjem satelitních programů používám už dlouho satelitní přijímač Technisat SIR bez problémů.V poslední době mně ale začal vypadávat zvuk, někdy po zapnutí šel , někdy ne . Nyní už vůbec. Obraz je perfektní , vyzkoušel jsem všechny kontakty , nic nepomohlo. Když použiji jiný satelitní přijímač ,zvuk jde.Je to chyba v přijímači ?Protože nejsem žádný odborník , díky za každou radu . Honza |
janekova
Registrace: 5/2014 Příspěvků: 35 |
včera |
|
@janekova HonzaPri TECHNISATE používáš pripojenie s TV HDMI, SCART, alebo Cinch ? Keď si vyskúšal druhý prijímač, ako si ho pripojil ? Málo informácií... TECHNISAT používáš už dlho... Nič nieje funkčné večne ...DM920 Dual FBC DVB-S2X MS+2xDVB-S2X+DVB-T2/C,DM900 RC20 Dual DVB-S2X MS, DM900 Dual DVB-S2X MS,OCTAGON SF8008,Arion i7 5,4GHz,RAM 64 GB,SSD 2TB +TBS6903X Dual DVB-S2X Prof,TBS5925,Gibertini OP 125L,Fuba DAA110A IBU Twin, DG380S,Fuba DAA850 4xIBU Twin
|
Maneto
Registrace: 9/2010 Příspěvků: 5 219 Galerie: Maneto |
včera |
|
RE: Záhada se zvukemurob továrko a ak to robí stále i potom, vyhoď box do šrotu... |
zoly
Registrace: 9/2012 Příspěvků: 614 |
včera |
|
RE: Záhada se zvukemNěkolik otázek:1. Jak to máš připojené HDMI, cinch nebo scart? 2. Kam to máš připojené TV, nebo nějaký soundbar či AVREC? 3. Jaký je kabel? 4. Dělá to na všech programech, nebo jenom na některých. 5. Jaký máš nastavený výběr zvukového doprovodu (nevím, co umí Technisat nastavit, ale něco asi jo, ne?) 6. Jak máš nastavený výstup zvuku (možná se i toto u Technisatu nastavuje, a možná funguje blbě nějaké Auto?) |
TomSenior
Registrace: 3/2025 Příspěvků: 522 |
včera |
|