Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
08.01.2008, 09:28.08

Toto fórum v novém kabátě?

Už nějakou dobu mne drží myšlenka ohledně tohoto fóra, které se mi líbí a myslím si, že je nejnavštěvovanějším svého druhu u nás. Nejsem odborníkem na spravování takovéhoto fóra, ale myslím, že by mnozí včetně mne uvítali rozčlenění do jendotlivých sekcí. Např. dle typových řad receiverů, témat a pod. Vím že namítnete, že to není nic nového (stačí se rozhlédnout "kolem") a budete mít pravdu :-). Nicméně si myslím, že pokud je to technicky možné, přispělo by to k přehlednosti fóra, snížení opakování dotazů, zakládání několikerých vláken se stejným obsahem a usnadnění hledání nám začátečníkům. Díky za Vaše připomínky a názory.
uživatel
Mooonty
08.01.2008, 09:32.55

RE: Toto fórum v novém kabátě?

Aj mne sa páči toto fórum je lepšie než na satcentrume a naozaj by mohly byť kategórie jako karty,Rady,kľúče ,pomoc a pod.
uživatel
Jupi
08.01.2008, 09:51.46

Rady, klíče, pomoc. Hm.
A co třeba kategorie: Zkušenosti, Nápady, Zajímavá konstrukční řešení, Úlovky z Orbitu apod.? To už asi není pro každého, chápu.
uživatel
Baltazar
08.01.2008, 11:51.01

Já si zase myslím, že toto je právě výhoda tohoto fóra. Vše je pohromadě. Všechny ostatní jsou právě členěny na sekce. Nemusím se proklikávat do sekcí.
uživatel
vlastju
08.01.2008, 12:14.51

vlastju

přesně tak,kdyby někdo chtěl poradit,má zde větší šanci nežli jinde kde je to právě z duvodu škatulkování rozděleno...to redakce: mám pravdu??:-)
uživatel
cb21
08.01.2008, 13:18.13

Už zase

vymyšlíte ptákoviny,proto je tu tolik lidí,neboť tu nejsou šuplíky.Nechte toho!
uživatel
spyko
08.01.2008, 13:32.26