, sekce: Příjem satelitů |
|
ladění satelitního motoruzdravím, nejsem žádný nováček v satelitní technice, běžně ladím astry a thora..po inspiraci jsem si koupil satelitní motor nakonec optibox DM 3800. Manual jsem dostal pouze v angličtině, nakonec jsem si našel na netu v češtiněo je to akorat přeloženýwww.eltasat.cz/pdf/Motor_Opticum_DM3800.doc bohužel ani podle tohoto ani podle jiného jsem nedocílil funkčnosti. Motor ladím poprvé Mohl by někdo poradit jak správně to zprovoznit? parabolu mam offsetovou AL 80cm. http://www.inter-sat.cz/satelitni-parabola-80-al-economy-line-ts_d619.html Pomozte prosím. :( |
H3lMuT
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 158 |
| Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 26 | |
|
|
upevněníparabolu mam upevněnou cca na středu motoru a je v ose, motor mam prichytnuty na konzoli, ktera je po promereni vodovahou kolma k zemi, konzole je na zabradli od balkonu.. |
H3lMuT
|
|
ladění satelitního motoruhttps://www.parabola.cz/abc/nastaveni-nuloveho-bodu/ |
donkarlos
Registrace: 2/2008 Příspěvků: 432 |
|
|
RE: ladění satelitního motoruto jsem cetl to je mi jasne..nulovy bod jsem nastavoval pomoci kompasu.. |
H3lMuT
|
|
@H3IMutpomocí kompasu? Jen tak? Si děláš srandu snad... Musíš se řídit podle "družic".Tak jsem to udělal já a vše 100% funknční.Má poloha je nějakých 17´atd a tak jsem si nastavil parabolu i se satem k nejbližší družici.Najel jsem na 16´ družici Eutelsat a pak mírně popojel na východ(doleva).Poté jsem to zafixoval a začal zkoušet a točit motorem.Vše v poho až po 50´W a 42´E pak už dále nedoháhnu(terén)...Snad si to pochopil-přeju mnoho zdaru!_________________________ Vím,že nic nevím _________________________
|
jamess96
Registrace: 11/2005 Příspěvků: 3 972 |
|
|