![]() |
|
3 hodiny po refreshi a stále nicZdravím, karta cslink irdeto tři týdny nepoužitá(přijímač byl na reklamaci). Dnes se vrátil a nejdou kodované programy. Volal jsem na cslink a než jsem se dovolal a řešil s technikem tak zatím několik programů naběhlo.Udělal refresh aby to bylo rychlejší, jenže to přestalo hrát úplně. Tvrdil, že do cca 1,5 hodiny to musí naběhnout. Nestalo se. Znovu jsem se nedovolal tak jsem volal prodejci. Ten provedl další refresh, nicméně je to přes tři hodiny a stále ani ťuk. Přeplé na čt1 12525VMůže mi prosím někdo poradit jestli je to normální? |
bado
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 96 |
Stránka: 1 2 [ 3 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 72 | |
![]() |
|
badoA to je přesně to, o čem jsem zde psal!Homecasty chodí spolehlivě! Problém na nich byl jen se slavnou funkcí automatického dohrávání kanálů, což je vyřešeno u 007 verze! Mezi zákazníky jich mám dost, na Skylinku chodí v pohodě! Teď na něm schválně testuji i Cs linkovou Irdeto! Zatím jede v global free a v pohodě,tak uvidím co nastane po vypršení a hlavně kdy dorazí od CS linku zápisy! ;) Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
RE: 3 hodiny po refreshi a stále nictakže on píše, že mu prodejce prozradil, že všechny Homecasty který ta firma prodala byly na reklamaci... to není zrovna dobrá zpráva :)))Vantage 7100S / EmmeEsse 160 offset / Multifeed 13+19+26+28E / Inverto Black Ultra Twin / Giga Twin Blue CAM/HD+ DEU / Sky Italia / UK Freesat Card/ Lets see what we can do and learn in this land of misery.
|
vortimond
Registrace: 2/2006 Příspěvků: 19 826 |
![]() |
|
vortimondAle to je přeci mimo mísu!Samozřejmě,že se přehrají všechny, aby měli nový firmware, tak jako ostatní přístroje, jenže u Homecastu HS 3200 CIIR to trvalo měsíc(shoda je s Mascomem Mc 2600 IRCI,protože je to stejný stroj v černém), u Topfieldu SBI 2050 IRCI půl roku a Humaxu IRD 5100S není dodnes! Prostě se Irdeto vyvíjí stále a přístroje kvůli tomu musejí dostávat nové náplně, jinak něco zkolabuje a nechodí :8) Pokud je však dovozce rozumný a firmware dodá, tak no problém odejít za 5 minut s novým firmwarem a novým settingem přeci! :) Hezké dny, nerušený a funkční příjem bez výpadků :-)
|
Delta1
Registrace: 6/2007 Příspěvků: 1 860 |
![]() |
|
@SSprtkaUž to začína byť mimoriadne smiešne. Včera zaregistrované a dnes žiadaš refresh ?Číslo karty 42570307308 Region využití karty Slovensko Název skupiny Platnost od Platnost do Neplacené 2 HD - 1 rok 16.09.2011 16.09.2012 TOTAL 1 rok 16.09.2011 16.09.2012 Neplacené TV programy - 1 rok 16.09.2011 16.09.2012 :lookaround: DM9204K Dual FBC DVB-S2X Multistream+2xDVB-S2X+DVB-T2/C,DM9004K Dual DVB-S2X Multistream,ARMTBS2910+TBS5925USB,Datacomp Arion i7 Turbo 5,4GHz,RAM 64 GB,SSD 2TB+TBS6903X Dual DVB-S2X Prof,Fuba DAA110A IBU Twin,DG380S = 60°E-34,5°W,Fuba DAA850 4xIBU Twin.
|
Maneto
Registrace: 9/2010 Příspěvků: 5 086 Galerie: Maneto |
![]() |
|
@ Delta1Nechci se do tebe navážet, vypadáš na slušného prodejce, ale k tvé poslední větě si neodpustím obecnou poznámku - cit.: "Prostě se Irdeto vyvíjí stále a přístroje kvůli tomu musejí dostávat nové náplně, jinak něco zkolabuje a nechodí Pokud je však dovozce rozumný a firmware dodá, tak no problém odejít za 5 minut s novým firmwarem a novým settingem přeci!"Já z pohledu zákazníka problém tedy sakra vidím a kdyby zákazníci obecně trvali na svých právech při reklamacích, tak byste problém viděli i vy prodejci. Pokud je třeba přehrát FW kvůli funkčnosti přijímače, jde jednoznačně o reklamaci a z toho vyplývá nárok zákazníka na úhradu mj. vedlejších nákladů spojených s dopravu přístroje do prodejny a zpět atd. Kdyby to zákazníci striktně vyžadovali a nechovali by se jako tupé stádo ovcí co si nechají všechno líbit, musel by prodejce nejen přehrát soft ale min. hradit poštovné ev. další náklady zákazníka spojené s reklamací. Asi by vám už nebylo jedno, jak SkyL resp. CSL pořád laborují s Irdetem a jak fungují jejich údajně certifikované STB... Zákazníka totiž absolutně nezajímá nějaký vývoj nebo nevývoj kód.systému a pod. Zajímá ho prostá funkčnost nebo nefunkčnost programů dle řádné abonence - nic víc, nic míň. To co předvádí čeští provideři na svých zákaznících jako pokusných králících při zavádění Irdeta je ryzí skandál, v lepším případě amaterizmus, neumím si představit, že by si toto dovolil někdo na západ od našich hranic... Už delší dobu si myslím, že zejména v přpadě Skylinku to není jen neumětelství a amaterizmus, ale že si od Irdeta zřejmě nechávají dost dobře platit za testování jejich "novinek" v ostrém provozu. Myslím, že žádný soudný manažer jakékoli firmy by jen tak pro nic zanic nedopustil takový hazard s pověstí vlastní firmy u vlastních zákazníků jak to předvádí Skylink... nemůžu si pomoct :-/ |
lance
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 5 391 |
![]() |
|
RE: 3 hodiny po refreshi a stále nicPanové!problém není přijmač,problém je u CSlink který lakal na konkurenci s kartou za 1 Kč a nabídku total na rok,dal to do prodeji ale nemá ti karty evidován ve svém systému a proto všechno trva,mám podobně problém a prodejce se snáží to řešit a z prahy mu poslala email,že se musí čekát minimální 48 hod,než oni to dají do pořádku,cs link zavedl kodování na irdeto a zatím s tím nemá zkušenost jako konkurence syklink. |
latino
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 142 |
![]() |
|
RE: 3 hodiny po refreshi a stále nicTakže dnes jsem volal na podporu CSlinku, čekal jsem asi 8minut než mne spojili na nějakou technickou slečnu. Ta se semnou moc nebavila, podle jejich systému je karta v naprostém pořádku, a jestli prý mám nějaký problém tak ji mám poslat na reklamaci a karta bude prověřena. A tak zase budu čekat než mi reklamaci vyřídí. Jo a první co bylo, že prý jaký mám přijímač. :))) |
bado
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 96 |
![]() |
|
badoa nešlo by to udělat kus za kus?Od sky jsem měl zapůjčemou V.I.P.kartu do vyřešení problému.solidní provider by to vůči zákazníkovi měl udělat-já přece nebudu 30dní /vyřešení/ koukat z okna. ;)O2TV STŘÍBRNÁ
|
petr33
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 1 734 |
![]() |
|
petr33žádnou takovou nabídku jsem dostal, na prodejně v sobotu jsem to zkoušel, ale něšlo to, jen že mi ji vyreklamují ať stím nemám práci, a dnes u operátora jsem se ptal jak budu odškodněn, a nijak, pokud kartu rozchodí, a pokud ne tak údajně u nové by mělo začít vše od nova po registraci,tak nevím.Možná kdyby byla větší snaha CSlinku,mohli se domluvit s prodejcem a ten mi mohl dát novou. Jenže panimáma -vše je u nás v pořádku,pokad to nehraje pošlete ji a zde ji naši technici prověří. A vůbec ji nezajímalo, že jsem jí říkal,že mi nesedí ani datumy registrace což je divné a už zde taky někdo na to poukazoval, o nějakém poslání nějakých jiných instrukcí než refresh taky nic nechtěla slyšet.To už taky někdo zmiňoval v souvislosti se Skylinkem. |
bado
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 96 |
![]() |
|
RE: 3 hodiny po refreshi a stále nicHoši tak to je teda mazec. :O , Oficiální verze Cslinku na reklamaci karty je špatný typ přijímače.Na kartě chyběli zápisy, to jsme věděli, po zasunutí do jejich certifikovaného jedineho přijimače optibox zebra karta okamžitě naběhla a reklamace je tedy neopostatněná.Doporučení zakoupit čtečku,nebo zebru.Upozorněn jsem byl, že až skončí zápisy tak zase hrát nebudu.Přeberte si každý sám jestli vám tyhle problémy u tohoto poskytovatele stojí za to. |
bado
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 96 |
![]() |
|
RE: 3 hodiny po refreshi a stále nicNo, mazec to teda je. Ale z tvojí strany. |
polulin
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 2 534 |
![]() |
|
Aligátorpřehrává cslink taky,ikdyž s záseky /irdeto/,doufám,že to ještě vychytají novým sw ! :8)Ne všichni lidé, s vysokým IQ, si ho zaslouží!
|
spyko
Registrace: 6/2006 Příspěvků: 3 916 |
![]() |
|
to badoA cos jako čekal, že Ti napíšou ? Karta je vadná dáváme Vám novou ? Problém byl evidentně v tom že ten Homecast nezapsal EMMka. V tom, že až skončí platnost zápisu, že se MŮŽE stát že zase nebudeš hrát je pravda. Tak na co si sakra stěžuješ? |
Fire
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 250 |
![]() |
|
to badoJo a podle data tvých příspěvků jsi jim kartu poslal 19.9. a zpět jsi ji měl 23.9. Tzn. den dva to šlo k nim, den dva to šlo k Tobě. Reklamaci Ti teda vyřídili běhěm jednoho až dvou dnů. Co by jsi sakra chtěl víc. Nechci je tu nějak obhajovat, ale vadí mě když někdo do někoho naprosto neodůvodněně naváží. |
Fire
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 250 |
![]() |
|
z 95%je na vině křáp a není potřeba refleše ,spíše něco jiného/občas se zamyslet jestli není chyba v něčem jiném/:laughing: A takovéto případy a jim podobné nezachrání žádná refleš. :lookaround:O2TV STŘÍBRNÁ
|
petr33
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 1 734 |
![]() |
|
RE: 3 hodiny po refreshi a stále nicNedá mi to a musím reagovat na poslední příspěvky. Pokud jste přečetli celé vlákno tak víte jak to je. Nepřipadám si jako blbec.-To že jsem koupil Homecast,který je licencovaný na Skylink a na spoustě webu prodejců píší i na příjem CSlinku-ano to je moje vina. -to, že někdo dá prodeje nedodělek,nebo zmetek který se restartoval na i na ČT24 to není moje vina. -Reklamace proběhla v zákonné lhůtě to je OK a vypadá že to bude dobré, kartu však ještě nemám jen už byla odeslána. Ke kartě: -karta byla koupena a poslány zápisy v prodejně a to v jejich přijímači (Technisat) zápisy přišly okamžitě -do doby reklamace přijímače hrála OK -po návratu přijímače z reklamace karta nechtěla naběhnout tak jsem volal jako osoba trochu znalá na cslink s prosbou o refresh z důvodu že karta byla dlouho mimo. Během čekání na spojení s technikem začaly nějaké programy hrát, ale technik to chtěl urychlit a udělal refresh -něco se stalo, přestaly hrát všechny programy -na moji správě karet na www zjištěny nesrovnalosti s datem aktivace totalu a HD programů -návštěva Prodejce s přijímačem a kartou,přijímač hraje s jejich kartami ovšem moje karta jim nehraje v žádném a to ani v přijímači (viz výše) ve kterém poprvé došly zápisy obratem!Na zápisy se čekalo dostatečně dlouho a řekli,že tohle není normální a ještě se jim to nestalo. Doporučeno reklamovat. -volání na CSlink jestli se nemůžou kouknout jestli něco není špatně+vylíčení všech kroků co se staly-odpověď karta je naprosto v pořádku a pokud karta nehraje mám poslat k otestování-reklamaci doba vyřízení velice krátka buď ji zprovozní nebo pošlou novou. -divné že CSlink nepozná že na kartě nejsou zápisy -volání co se zjistilo-karta nebyly zápisy odeslána zpět zdůvodnění nehomologovaný přijímač pro CSLINK Irdeto, v jejich optibox zebra zápisy došly okamžitě takže z jejich strany je to vše OK, upozornění že karta bude hrát chvilku,další zápisy v Homecastu nedojdou - beru moje chyba špatný přijímač -zde tedy vyplývá,že SKYLINK IRDETO je jiné než CSLINK IRDETO Proč teda nikdo za tři strany vlákna neřekl-tato kombinace ti hrát nebude měl jsis koupit něco pořádného dobře ti tak Takže chyby jsem udělal já, ale nemám se za co stydět,protože je tu hromada nejasností a proto jsem se obrátil zde na parabolu o názor zkušených a ne aby se někdo do mne navážel. Zajímá mne už jen jestli ma někdo zkušenost s funkčností Homecast HS3200CICR a karty CSLINK IRDETO Potom zamknout nebo smazat. Děkuji |
bado
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 96 |
![]() |
|
to badojen dvě drobné poznámky1. operátor at už CS Link nebo Skylink nemá jak zjistit, zda jsou na kartě zápisy( není tam žádná zpětná vazba, tvůj přijímač je pouze přijímač, žádný vysílač) takže to že to CS Link nepozná že na kartě není divné, ale naprosto normální a v pořádku, divné by bylo kdyby to zjistit mohl :-) 2. Pochybuju, že Ti napsali, že karta bude hrát chvilku,další zápisy v Homecastu nedojdou. Spíš bych to viděl na to, že Ti napsali, že je možné/pravděpodobné, že se chyba bude opakovat. Nemáš jistotu ani že to bude ani že to nebude fungovat. Je možné, že se Ti chyba bude opakovat, zrovna tak je možné že to většinu času bude šlapat OK |
Fire
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 250 |
![]() |
|
to-FireTak o těch zápisech, že nepřijdou jsem snimi mluvil osobně po telefonu atd. Kartu mám doma a písemné vyjádření k problému je úplně jiné než jaké jsem se dozvěděl na jejich lince samozřejmě že hovor ke konkrétní kartě. Zjevně tam neví co dělá levá a pravá ruka. |
bado
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 96 |
![]() |
|
badoRaději napiš co pro nápravu děláš-zatím tady akorát brečíš.Reklamuješ nereklamuješ?A určitě jsi plnoletý s rozumem taky mě nejde na rozum když "něco "chci že se o tom nepídím jestli to bude fachat-neznamená že když to má certifikát SKY že to pujde ve "svobodném CS"Proč? jsi neprošel nějaké odborné sat. prodejny a nezeptal jse který přijímač je dobrý?Proč jsi nenapsal providerovi který přijímač by doporučil?A těch proč je víc a pak je výsledek že máš křáp a nikdy to refleší nespravíš.Když jdu něco kupovat tak já jsi předtím alespoň zjistím ty základní věci.Půjde-nepůkde,umí -meumí.Ale to je každého věc-pak ať se nediví,na CS jsem eště nepotřeboval refleš a na SKY akorát když blblo pár HDprogramů/cca2m z5/ale to nebyla chyba přijímače to byla chyba na straně Sky. ;)O2TV STŘÍBRNÁ
|
petr33
Registrace: 5/2006 Příspěvků: 1 734 |
![]() |
|
petr331, nevím proč používáš takový ton, nikde není známka o tom že bych brečel a stěžoval si, navíc je toto forum kde se lidé dělí o zkušenosti a radí si. Klidně jsem si vše mohl nechat pro sebe.2, Homecast proto že třeba jako jeden z mála má USB vzadu a taky proto že není černý, že jsem po rodině a známých pár (jiných modelů) namontoval a fungují několik let bez problémů a Gitalky CW bez potřeby jediného refreshe,nebo jiných potřeb taky 3, když si najdeš par obchodů tak se tam uvadí že funguji pro obě platformy navíc jsem (představ si to volal)před koupí i do CS , ale tam mne odkázali na v té době jeden jediný -zebra, dnes už jich tam mají více. 4, po reklamaci Homecastu a návratu karty tento jede bez jakéhokoliv problémů 6, ještě jsem od tebe neobdržel žádný rozumný názor na problém, pouze narážky.Chtěl jsem pouze najít příčinu a udělat nějaký závěr na oba z uvedených problémů které se vyskytly a protože víc hlav víc ví tak jsem se optal tady a tím děkuji ostatním za jejich názory a rady Přeji hezky den tobě a všem ostatním R^ |
bado
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 96 |
![]() |
|
badoBod 1-to sis mohl nechat pro sebe že máš křáp, protože bych se styděl jak jsem chytrej/registrace/Bod2-jestli si něco kupuješ že to není černý a má to USB vzadu a ještě!! jich pár namontuješ tak už není a nemám slov.To je jakosi koupit Fabii nějakou a pak zjistit že málo jede.Chybí ti tady bod 5!Bod6- názorů tady je rozumných xy,že máš křáp je evidentní a nic s tím nenaděláš ani s refleší.P.S.A když jse tady chlubíš kolik si jich namontoval +jak jsi dlouhozde registrován tak bych předpokládal větší um či chytrost protože když ti nepomůže během několika hodim xy refleší tak to tím není.Hlavně se nezapomeň čertit když ti někdo napíše fakta a pravdu.Ona se pravda těže vstřebává :laughing: P.S-2 A copak ti udělali v té "reklamaci" s humíkem? :(( Nic že ? |
slávista
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 583 |
![]() |
|
slávistaNevím co udělali s humíkem, ale funguje, nevím o tom , že bych se chlubil, že jaký nejsem odborník a kolik sestav jsem namontoval a nikdy bych si toto ani nedovolil tvrdit.(rozchodil jsem si motor,studoval EMU,mám i linuxový přijímač a pár různých sestav jsem známým a po rodině namontoval a zadarmo!)živím se něčím jiným toto mám pro zabavu. Ano je pravda že teď už bych si humíka nekoupil.Ano ten refresh že nezabral a snaha byla zjistit možnost zprovoznit to na dálku svépomocí, a netroufám si tvrdit, že prodejce a zároveň servis,hodně velká firma s dlouhou tradici toto taky nedokázala a hlavně nechápala. A světe div se jsem spokojený uživatel fabie HTP o skvělém výkonu 40Kw a to má i klimu kterou používám jako motorovou brzdu !A z toho všeho vyplývá že lidi jsou různí a každý preferuje,nebo se mu líbí něco jiného. Prosím adminy ať celé toto téma vymažou, protože závěru jsme se nedobrali a nemá cenu v tomto dále pokračovat. |
bado
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 96 |
Stránka: 1 2 [ 3 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 72 | |
![]() |
|
![]() |