![]() |
|
INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !18:45 - vytáčím infolinku - poté co se po výzvě robotického hlasu zařadím do správné podskupiny čekám na spojení a teplý lidský hlas. místo živého hlasu se ozývá každou chvíli robotický hlásek, že JSME RÁDI ŽE JSTE NÁM ZAVOLALI, NAŠE OPERÁTORKY BLABLA..... :O - přepl jsem to na hlasitý chod a už jsem to rád nedokázal postupně počítat . v 19:00 - nastupuje nekompromisní oznámení, že podpora trvá do 19.00 a tedy jsem odříznut :O . ještě jsem asi pár minut upozorňován na padesát způsobů, jak je možno zaplatit servisní poplatek a další co všechno si můžu zaplatit - v 19.05 zacvakávám mobil :O . ještě že mám dostatečný firemní kredit - firmu to nic nestojí, normální smrtelník s twistem by vysolil víc než na erotickou linku :O . jo a co jsem měl za problém ? No celkem nic, akorát mi Skylinci vypli s balíčkem MIX i FILMBOX HD, který mi od té doby nejde - že ho mám souběžně zaplacený v FLEXI 7 je už vůbec nezajímá :O - resety PINU a reautorizace na netu jsou zatím bez šance |
Bororo
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 342 |
Stránka: 1 [ 2 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 47 | |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Přes den se tam dovolat dá, sice to trvá třeba hodinu, ale jde to.Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)
|
technikTKR
Registrace: 6/2004 Příspěvků: 6 771 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !technikTKR - třeba i za deset hodin,tak co si závazníci stěžují,že |
vladnaico
Registrace: 5/2008 Příspěvků: 445 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Za deset hodin určitě ne, zase buďme trochu soudní. Ale hodinku to klidně trvat může, byť s koncem CW a ustálením poměrů se tento stav jistě bude zlepšovat a jednou třeba dosáhne úrovně freeSATu, kde to zvednou i po pár vteřinách :8)Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)
|
technikTKR
Registrace: 6/2004 Příspěvků: 6 771 |
![]() |
|
technikTKRBolo by to v pohode ak by bola linka zadarmo :fuming: Takto to vyzera na dohodu medzi skylinkom a operatormi Rv |
par32
Registrace: 11/2007 Příspěvků: 977 |
![]() |
|
@technikTKRKed uz to spominas, tak vidno ,ze Freesat nema s tel. podporou ziaden problem, takze to znamena,ze sa to urcite riesit da. Najhorsie je to,ze ten "zly" je nakoniec monter, ktory to montoval, pripadne predal zariadenia. Su ludia, ktori vedia pochopit,ze proste Skylink ma v tom bordel a chaos, no su aj ludia, co proste bude obhanat montaznika,lebo sa do Skylinku nedovola. Ak SKylink v co najkratsej dobe neurobi s tym poriadok tak verim,ze mnoho predajcov uz ine ako Freesat neponuknu. Ja sa osobne nezastavam ani jedneho ani druheho,ale so skusenostami sa neskor clovek rozhodne. R^ |
dodiak
Registrace: 7/2011 Příspěvků: 380 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Ja sem si tedka predplatil balice HBO maxpack.Ani za tejden od platby to nebyly schopny zapnout.2 dny sem se pokousel dovolat na tu jejich infolinku.Celkove tak 40 minut kreditu pryc.Nakonec sem tam volal z prace hnedka v 7 hodin rano a konecne se dovolal.Chyba na jejich strane, nesparovala se platba s cislem karty. |
Velos
Registrace: 9/2007 Příspěvků: 28 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !par32: Nechci se Skylinku zastávat a mám k němu spoustu výhrad, ale nemůžu souhlasit s tím, co píšeš - cenu za volání totiž platíš SVÉMU poskytovateli telefonních služeb a Skylink z toho nemá zhola nic, není to žádné duhové číslo (jako tomu bylo u CS Linku, kde to byla lumpárna - pokud si člověk nesehnal přes prodejce ekvivalent v podobě čísla normálního).dodiak: FreeSAT funguje trochu jinak, je to placená služba od samotného počátku a nemusí tam nikdo řešit telefonáty typu "proč mám platit serpo" apod., které zaplavují linku nepochybně nejvíc ze všeho. Až toto odpadne, tak se zcela jistě člověk dovolá spíš. Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)
|
technikTKR
Registrace: 6/2004 Příspěvků: 6 771 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Jenže to je všechno problém Skylinku a zákazníka naprosto nezajímají důvody PROČ se nemůže dovolat... pokud má jakýkoli problém a musí půl h. a víc čekat na spojení, na maily odpovídají po měsíci, pokud vůbec... tak se nedá vůbec hovořit o nějaké zákaznické podpoře, kterou sám Skylink deklaruje !!! Navíc touto "podporou" sám zdůvodňuje serpo - takže důsledek jediný logický je, že si SL sám kálí na hlavu a likviduje léty budovanou pověst... Mají bordel v datech a nejsou schopni poslat všem předplatitelům výměny (CSL) atd...Jako zákazník SL: na linku volám za svoje peníze a přesto se nedovolám, na mail mi nikdo neodpoví - takže se ptám kde mám deklarovanou zákaznickou podporu, kterou si jakože ve formě serpo platím a teď zrovna (byť třeba jednou za sto let) právě potřebuji ??? Můžu udělat něco rozumnějšího než se na takovou firmu při nejbližší příležitosti vy... ?? |
lance
Registrace: 10/2008 Příspěvků: 5 391 |
![]() |
|
Niečo na odlahčenieNa začiatku uvedenia balíčka FLEXI7 som potreboval vyriešiť nesprávne aktivovanie staníc, (objednal som si iné) a až po asi piatom opakovaní smyčky som si uvedomil, že sa pokúšam dovolať v sobotu :) . Pracovná doba Po - Pi...Napísal som mail a prozretelnosť chcela, že som v ňom uviedol vlastníctvo Ready prijímača - odpoveď k mojej spokojnosti na tretí deň. :laughing: DM9204K Dual FBC DVB-S2X Multistream+2xDVB-S2X+DVB-T2/C,DM9004K Dual DVB-S2X Multistream,ARMTBS2910+TBS5925USB,Datacomp Arion i7 Turbo 5,4GHz,RAM 64 GB,SSD 2TB+TBS6903X Dual DVB-S2X Prof,Fuba DAA110A IBU Twin,DG380S = 60°E-34,5°W,Fuba DAA850 4xIBU Twin.
|
Maneto
Registrace: 9/2010 Příspěvků: 5 085 Galerie: Maneto |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Budte trosku soudni, cele zastoupeni zkrachovaleho Skylinku (odkoupeneho M77, nyni je Skylink jiz jen obchodni znacka, zadna firma) tvori v ČR max 5-7 lidi, když jeden z nich je Glisník, jeden se stará o techniku, jeden o marketing jeden o databazi partneru, kolikpak kvokajicich slepic muze sedet na infolince ? 2 ? max. 3? Tak se nedivte, ze se nelze dovolat.A dańový doklad vám nikdo nevystaví, je to zahraniční firma bez organizační složky v ČR. Některé záležitosti zajištují dvě s.r.o.čka, ale to jsou jen nějaké servisní organizace M77. Průměrná čekací doba při volání na infolinku je 40-60minut, pokládat telefon po 30minutách je BRZO, nutno vydržet min. těch 40 a více. Tzn. pro volání z předplacené karty většinou nereálné. Montážní firmy na to také serou, protože je M77 také podrazí kde může a výnos je téměř na nule. |
J a
Registrace: 7/2005 Příspěvků: 3 337 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !lance: Souhlasím, je to b*o*r*d*e*l a Skylink by měl minimálně posílit zákaznické středisko co se týká komunikace přes e-mail. Ale vzhledem k počtu zákazniků se prostě nárazově stává, že telefonní linka tzv. nestíhá. U kabelovky UPC nastává totéž, stačí např. změna ceny a už se doba čekání při hovoru zvedá nad půl hodiny, protože má každý klient najednou potřebu se vypovídat (aspoň výhoda, že z UPC telefonu je volání zdarma).Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich)
|
technikTKR
Registrace: 6/2004 Příspěvků: 6 771 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Tak nemaju serpo nazyvat serpom, ale spravnym nazvom-CHCEME TROSKA VIAC!V normalnom state by neuspeli,ale bohuzial CR a SR nie su normalne pravne staty. Prestante si u nich predplacat sluzby a mozno to ich donuti sa spravat k zakaznikom normalne. |
Kasr
Registrace: 8/2008 Příspěvků: 4 648 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Rika se to v dnesni dobe těžko,ale Skylink by mel urcite personálně a taky hlavne profesionálně posílit.A zavest alespon na přechodnou dobu 24 hodinovou službu.Já bych si v pripade nutnosti natočil budík treba na 3 ráno,kdybych věděl,že se dovolam :)) Proste nestihaji a vse nefunguje jak má.A zakaznik je nas...ný,protoze za sve penize chce prirozene kvalitni servis. Rv |
sigur
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 1 120 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Mna keby tak skylink na..sral tak, ako niektorych z vas, tak od nich nechcem nic a hned niekam migrujem. |
Kasr
Registrace: 8/2008 Příspěvků: 4 648 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Ale kam! Když všechno ostatní je u nás ještě větší sr..ka :fuming: |
jiri51
Registrace: 12/2008 Příspěvků: 412 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Jaká sr...,když za 425Kč mám komplet ponuku,včetně všech HDa filmových programu/HBO,HBO2,Comedy,Cinemax a pod./V Glislinku by mně to vyšlo zhruba 600-650Kč! |
PIXEL
Registrace: 1/2010 Příspěvků: 153 |
![]() |
|
TO: PIXELKde máš prosím všechno za 425Kč? Mám celkem tři karty od SkyLinku a to že mi dnes vypnuli dvě výměny se zaplaceným poplatkem a nejsem schopen se domluvit kde je problém mě tak naštvalo, že dvě karty zruším okamžitě a na jedné kde mám předlaceno H2O ;) Tak tu zruším hned po ukončení předplatného. No a hledám tedy náhradu. Volají mí z Freesatu (koukal jsem že je to snad UPC) a nevím co zvolit. Díky za každou radu co kdo máte a jestli máte všech za 425Kč, tak není co řešit.Měl jsem CS link kvůli AXN, AXN Scifi, AXC Crimi a o to jsem přechodem taktéž přišel :fuming: |
Jenda12
Registrace: 1/2008 Příspěvků: 3 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !Servilita některých lidí zřejmě nezná mezí.Holt koho chleba jíš toho píseň zpívej.Dobře to staré generace pojmenovaly. |
Piller
Registrace: 8/2003 Příspěvků: 455 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !na webu majoInfolinka: rekni ze jsi dyler, snad to neni tajny info :-) A modro bile 84x cislo snad neni nutne? Text zeditoval moderátor Tomik535. Datum editace: 20.12.2012, 13:18.19
|
Hollys
Registrace: 3/2009 Příspěvků: 767 |
![]() |
|
Ale...Žádná reakce ze stany SKYLIKU ,,na jejich sliby ,že serv. poplatek je zaveden na zkvalitnění služeb už nikdo ani nedoufááá.Hodně zákazníků ustupuje od jejich služeb!!!!!! Rv |
zulazula
Registrace: 5/2008 Příspěvků: 46 |
![]() |
|
RE: INFOLINKA SKYLINK - STANDING OVATION !@Hollys: Pominu-li tu hnusnou hrubku (dyler...), tak pokud by jsi toho (jinak neveřejného) tel. čísla využil, operátor/ka, bude po tobě, pokud prohlásíš, že jsi SKL dealer, chtít ještě pro ověření tzv. "referenční kód", který ti byl SKL přidělen. Bez jeho oznámení ti, tak akorát, třísknou telefonem, takže ani tudy cesta pro běžné koncáky nevede! :)) :)) |
cha-cha
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 1 150 |
![]() |
|
RE: Idiot se vždycky najdeŽádám adminy o okamžité smazání neveřejného čísla na helpdesk Skylink. Toto je neveřejné číslo a i když bez referenčního čísla koncový zákazník nic nevyřídí, tak pokud se to číslo nechá veřejně dostupné, bude zavaleno telefonáty koncových zákazníků a montážníci se nedovolají.Pro Hollys: Vole mysli!!! |
nendez
Registrace: 6/2009 Příspěvků: 178 |
Stránka: 1 [ 2 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 47 | |
![]() |
|
![]() |