![]() |
|
POZOR na praktiky Skylinku!Pro Vás, co už nevyužíváte služeb Skylinku, dejte si pozor na novou ,,zlodějskou,, praktiku.Skylink už asi dva roky nevyužívám a od té doby mně stále někdo ze Skylinku volal a nabízel jejich převratné služby. Samozřejmě jsem vše odmítal. Dnes mně bez jakéhokoliv upozornění přišla ze Skylinku obálka za 349 kč. Přitom jsem si nic neobjednal! To samé se stalo dnes i dalším členům rodiny. Text zeditoval moderátor redakce. Datum editace: 05.10.2013, 17:58.44
|
Fred
Registrace: 1/2008 Příspěvků: 132 |
Stránka: 1 [ 2 ] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 258 | |
![]() |
|
joscervětšina lidí zabodne oko na text AKCE a pak zaplatí :-) Normální to není, ale je to buhužel tak. Pak je tu otázka, kdo a co je vlastně normální. |
pf09
Registrace: 8/2010 Příspěvků: 3 407 |
![]() |
|
RE: Standa3Konecne mudre slova. Prajem vsetkym pekny den. :))) |
hajnalka
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 716 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !Kua kupil som 10 vajec a 1 bolo prasknute, svina skylink. Ale v obchode som im to vytmavil.... ;)Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
@pániPoprosím bez vulgarizmov a napadaní sa navzájom,toto sem naozaj nepatrí.Octagon 8008 mini
Karty SKY DE, Skylink
Astra 19.2E,23.5E,Thor 0.8W
|
Mego
Registrace: 2/2010 Příspěvků: 965 |
![]() |
|
RE: liquereA ako sa zachovala SBSka? :laughing: |
hajnalka
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 716 |
![]() |
|
liguereale potom v tom obchode si dostal po vajci nie? R^ :laughing: :laughing: :laughing: |
telecirkus
Registrace: 12/2011 Příspěvků: 962 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !Vymenili mi ho, teda to slepacie.... R^ :laughing:Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !nechcem obhajovat skylink, mam voci nim aj vyhrady, ale pred zaslanim karty mi 2x poslali casopis s info o vymene a 1x list, kde bolo jasne napisane, ze ak kartu nechcem, staci im to na ich web stranke oznamit/odkliknut, bol na to cca mesiac |
alandrej
Registrace: 10/2010 Příspěvků: 11 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !Fred pokud jiz nepouzivas starsi kartu od Skylinku delší dobu,tak pokud postak prinesl zásilku od Skylinku a zeptal by ses od koho je a vedel by ze je od Skylinku,tak potom zásilku nepreberu pokud vim,ze jiz nechci nadále využívat služeb Skylinku.Dalsi věc kterou si mohl udelat pro jiz nepouzivani karty poslat vypoved o ukonceni registrace starsi karty a Skylink by ti uz kartu zarucene neposlal. |
HYPER
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 10 679 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !No pokud Fred,jak píše,již Skylink delší dobu nevyužívá a přitom to,co od nich dostal je určitě dobírka,pak je něco špatně.Buď je to nepořádek v databázi Skylinku,což bych se ani moc nedivil anebo možná Fred nemá stoprocentní přehled o tom,co kdo si v jeho rodině v minulosti objednal. A vůbec...raději koukněte na Supertennis,hraje Kvitová! |
sigur
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 1 120 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !Ještě by mě zajímalo, co to znamená podle Freda, že mu "stále někdo volal ze Skylinku". To je jednou denně, nebo vícekrát denně?A taky proč Fred považuje jejich služby za převratné. To je asi jediný na světě s tímto pohledem na Skylink. Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.
|
joscer
Registrace: 10/2007 Příspěvků: 9 724 |
![]() |
|
Pro FreduProsím Fredu, aby mě kontaktoval a sdělil konkrétní informace. Když někdo Skylink obviní ze zlodějských praktik, zajímá mě to. Chyba se vyloučit nedá a rád bych zjistil, kde vznikl problém.Ve smyslu všeobecných obchodních podmínek plníme svou povinnost a posíláme kartu Výměna všem uživatelům aktivní karty CW. Aktivní karta CW je karta, která je buďto v ochranné lhůtě (2 roky od registrace) nebo za ni byl uhrazen Servisní poplatek. Nedokážeme však nijak poznat, zda tuto kartu uživatel ještě užívá či nikoli. Proto cca 4 týdny před odesláním karty Výměna každého zákazníka informujeme (dopis s magazínem) a vyzýváme ho, aby nám dal vědět, pokud o výměnu zájem nemá (kartu neužívá, již si Výměnu koupil atp.). Do komunikace kolem výměny karet jsme v minulosti investovali velké peníze. Nevím, co dalšího bychom měli dělat, aby si někteří lidé nestěžovali? S pozdravem Jaromír Glisník |
jglisnik
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 274 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !A je klid :-)to Fred: Učení ulemové již nad tebou vyřkli svou fattvu a veliký padišáh určí tvůj osud! |
pf09
Registrace: 8/2010 Příspěvků: 3 407 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !Odpojit Skylink CW caid 0D03,0D70 a bude klid.Vše na chatě: Philips 40PFL6606H/12 - APEBOX C2 4K Skylink Full - TESLA MediaBox XA400 Android TV apka O2 TV stříbrná - Philips 32PFL6626H - Opticum SLOTH Combo Plus Philips - TCL 32S5200
|
habr
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 7 106 |
![]() |
|
Pre glisníkaTakže ak klient nedá vedieť že nechce výmenu je to pre firmu impuls k tomu aby mu poslal nevyžiadanú dobierku ???Túto logiku by mal niekto vysvetliť bližšie inak je to to isté ako keď sa niekto dostane k databáze klientov nejakého e-shopu a začne rozposielať drobnosti za pár € alebo pár stoviek českých korún a spolieha sa na to že ak to niekto preberie súhlasí s cenou a všeobecne záväznými podmienkami o ktorých vôbec netušil. Čistý podvod s nevyžiadanou dobierkou, ktorý je zrelý na hromadnú žalobu. To že je Skylink hysterický a chce čo najrýchlejšie na účet klientov urobiť výmenu o ktorú klienti nestoja svedčí o tom, že to čo sa dávnejšie mohlo zdať ako seriózna firma je dnes už len nástroj na výrobu financií - ktoré firma neni ochotná ani daniť v Česku a na Slovensku Fuj |
dempsey
Registrace: 11/2006 Příspěvků: 1 916 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !p.Glisnik - Keby to bolo naopak, ze poslete list, kto chce novu kartu, nech zaplati na ucet a poslete mu ju, tak je vstko OK. Ak to robite tak, ze ak sa nik neozve, poslete dobierku bez objednavky, ste u mna tiez riadny "smejd" a ak bude hovorit ze je to normalne, co este viac ste mohli pre ludi urobit, tak ste "smejd" na druhu!Existuje vela ludi, ktory su napr. v praci a ked pride nieco na dobierku, manzelka casto zaplati, lebo dnes je normalne ze stale niekto nieco objednava cez internet a napr. u nas je nejaky kurier min 1x do tyzdna. Nastastie ten mi ale vzdy zavola ze uz ide a nieco vezie! Nezda sa Vam to ako obtazovanie ludi a pokus o predaj niecoho o co nema mozno zaujem? Poznate inu dobru firmu ktora to robi? Ja poznam uz len "smejdacke" firmy, takze logicky z toho vypliva ze ku nim asi patrite! |
Billysk
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 1 595 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !Videli ste vcera v tv dokument smejdi?Aj vy raz budete senilny starci. Tak preto na nekale obchodne praktiky treba poukazovat a nie nadavat na tych, co vytvoria thread o tom. V mojom okoli naletelo dost starsich ludi na novu kartu skylink, alebo na balicek mini, aj ked ho nechceli, ale mysleli si, ze musia zaplatit. |
Kasr
Registrace: 8/2008 Příspěvků: 4 658 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !Billysk - dělají to dnes všechny firmy. Pokud vím, přes internet nelze ze Skylinku nic fyzického objednat. Tudíž když něco příjde na dobírku a ty převezmeš, tvůj problém. Pokud si nic neobjednám a vím že jsem neobjednal, nic nepřebírám. Je to tady pořád dokola.... |
twityi
Registrace: 4/2013 Příspěvků: 4 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !No podla mna by na to mal platit zakon, ze to mozes do 14 dni vratit! Problem je ze kam, kedze to chodi z POBOXu! |
Billysk
Registrace: 4/2006 Příspěvků: 1 595 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !Ved aj môzes. |
Kasr
Registrace: 8/2008 Příspěvků: 4 658 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !To není o nesvéprávnosti nebo gramotnosti, ale o nekalé obchodní praktice, na kterou zákon nepamatuje (pokud možno chceme zákony obcházet), protože obálku převezme jak nevzdělanej píp, tak 10x titulovanej vysokoškolák v dobré víře. Jak vidno zahraniční subjekty se u nás učí rychle. Ono toho zneužívá spousta dalších firem v rámci péče a spokojenosti zákazníka cokoliv, že?VU+Duo 4K SE, Skylink, Visio Big Bisat, 8xALPS Quad. Odroid N2+, Odroid HC2, Raspberry Pi 4B. CoreElec, OMV.
|
meduzka
Registrace: 1/2006 Příspěvků: 2 004 |
![]() |
|
RE: POZOR na zlodějské praktiky Skylinku !Robil by som rozdiel, ked niekto posle niekomu ponuku na adresu ktoru sam dobrovolne uviedol, alebo ked vam posielaju vselijake potratove firmy a niekedy aj tzv. treti sektor zobracie listy o pripspevok na meno davno mrtvej osoby ako sa to stalo aj mne. Odkial maju pravo?Odkial maju adresu? Kde je na to zakon? Tam vidim problem, lebo nic som s nimi nikdy nemal a oni poslu na meno davno mrtveho otca list, to je drzost, toto je len marketingova hra........Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.
|
liquere
Registrace: 7/2008 Příspěvků: 14 231 |
![]() |
|
FradTo už je až neskutečné. Není den, aby nebylo založeno vlákno, jako je to Tvoje. Pořád dokola a k ničemu to nevede. Proto Rv |
neuzil
Registrace: 7/2009 Příspěvků: 1 528 |
![]() |
|
to neuzilPřesně tak! Připadá mi to jako folklór si postěžovat nad defacto ničím.... Dotyčným by možná pomohlo si kliknout na Akční ceny.... v Globusu mají za 8,90 papírové kapesníky, fňuk :-)))Xtrend ET4000HD + Dreambox 800HD, T90 + offset 90. 5W+4W+1W+5E+9E+13E+19E+23E+28E+36E circ. "Ночные волки Россия" Support Czech
|
apriliarsv
Registrace: 12/2012 Příspěvků: 2 656 |
![]() |
|
Pro dempsey a billyskKaždý zákazník s kartou CW byl v minulosti mnohokrát osloven s nabídkou výhodné výměny karty.Drtivá většina kartu vyměnila. U těch zbývajících nám nezbývá než postupovat v souladu se smluvním ujednáním (VOP) a zaslat novou kartu s tím, že jsme oprávněni příslušné náklady vyúčtovat. A pro jistotu (abychom ušetřili na poštovném) předem na zaslání upozorňujeme. Nejedná se o nevyžádanou zásilku, ale o zásilku ve smyslu smluvního ujednání s klientem. Opravdu nevím, jak se dá lépe postupovat, aby to mnoho nestálo. Osobní návštěva klienta nebo telefonáty stojí spoustu peněz. To by se stěží dalo vykládat jako nezbytně nutné náklady a většina zákazníků by to odmítla platit. Pokud zákazník zásilku odmítne a kartu nevymění, nejsme povinni nadále poskytovat naše služby. Svou smluvní povinnost jsme opakovaným upozorňováním a zasláním karty splnili. |
jglisnik
Registrace: 8/2007 Příspěvků: 274 |
Stránka: 1 [ 2 ] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 258 | |
![]() |
|
![]() |