, sekce: Zkušenosti |
|
torodial t90 maximum a hd z astry 19,2Ahoj všem, moc prosím, dokážete mi někdo poradit nebo pomoct nebo víte o někom kdo umí montovat satelitní techniku v okolí Berouna prosím? Mám trochu problém s touto parabolou t90 torodial maximum s astrou 19,2, na ní nedokážu chytit žádné hd programy, absolutně žádná frekvence s hd se na ní nenačte. Máme televize a technisat digicorder isio s1 s hdčky, takže tady problém není. Montoval nám to technik a ten si rady prostě neví proč to nejde, montoval i 23,5 a tam je signál úplně perfektní i s hd. Zkoušela jsem obvolat další techniky o pomoc a radu a nic a čas přijít a jen kouknout kde je problém a třeba pomoct vyřešit je pro ně zřejmě nadlidský úkon. Pomůže mi někdo nebo poradí? A ano, jsem ženská, nechala jsem si namontovat torodiálku a teď nevím jak to doladit nebo kdo mi může pomoct přiznávám to:(. Děkuji |
bellrose
Registrace: 11/2014 Příspěvků: 11 |
| Stránka: 1 [ 2 ] INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 34 | |
|
|
Danny10No, to je správná otázka...Dm920 triple+fbc, 105gib+85fuba multifeed
|
tukan
Registrace: 10/2005 Příspěvků: 4 169 |
|
|
RE: torodial t90 maximum a hd z astry 19,2Tak ke všem milým šikovným šikulům kutilům co mají mlsné jazýčky a usmála jsem se k večeru:) na torodiálce bude víc satelitů, jen bohužel díky koupi domu musely ustoupit jiné výdaje a ty postupně doplní i doplnění satelitu o další.... isio s1 funguje úplně perfektně, tehnisat bych já osobně už nikdy neměnila.....na normální 90ctce parabole nehledě na televize, hd je doslova v pohodě a i obě astry. Lééééta zkoušeno, 5let technisat... To zkusit si hrát s posuny, zásun výsun, doprava i doleva, kdyby to nebylo na střeše už bych to zkoušela, ale pádem bych asi propadla až ke klokanům....jinak to znám od své původní paraboly, hýbáním s ní o milimetry.... Až zjistíme čím to je dám vědět:) A zas tak daleko nejsem:)Jinak všem moc děkuji za milou konverzaci:) |
bellrose
|
|