Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Technika

mimo misu tlaciaren

Zdravim,nakolko som do tlaciarni uplny laik potreboval by som prosim poradit.

Neviem ani ktoru znacku mam uprednostit,podla recenzii co som cital,by som si chcel vybrat medzi laserovou Hp a Canon,alebo je dobra aj ina znacka?

Co sa tyka pouzivania chcem to na skenovanie starsich ciernobielych fotiek--ich zvecsenie,a hlavne vytlacenie fotiek z internetu na Usb kluc.

Cena by sa mala pohybovat okolo 100€

Dakujem

rudo64
Registrace: 6/2014
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 31
Odpověď v diskusním vlákně

RE: mimo misu tlaciaren

poprípade si pozri aj Samsung... R^ :) ,

Vu+ZERO4k,STAB HH100, par.Famaval 80, LnB-IBUTWIN, NORDIX-koax, LEDTVSONY, LEDTVHITACHI4k,NEO QLED Samsung TV 65",SKYWORTH ITV/...X98 ITV,

mat
Registrace: 1/2006
Galerie: mat

na fotky

vychází lépe obrazově inkoust,na občasné používání laser super R^ :laughing: R^

pierrepetr
Registrace: 5/2006

co vy na napr. na tuto

https://www.alza.sk/hp-color-laserjet-pro-cp1025-d460898.htm?catid=18843570

rudo64

@rudo64

Už niekoľko rokov mi slúži starší model Canon Pixma MP620... Atrament, tlačiareň, kopírka, skener, WiFi, podpora z bežných pamäťových kariet, USB... Už sú samozrejme novšie modely, stačí si len vybrať a značiek, ktoré sú kvalitné je tiež požehnane... ;)

DM9204K Dual FBC DVB-S2X Multistream+2xDVB-S2X+DVB-T2/C,DM9004K Dual DVB-S2X Multistream,ARMTBS2910+TBS5925USB,Datacomp Arion i7 Turbo 5,4GHz,RAM 64 GB,SSD 2TB+TBS6903X Dual DVB-S2X Prof,Fuba DAA110A IBU Twin,DG380S = 60°E-34,5°W,Fuba DAA850 4xIBU Twin.

Maneto
Registrace: 9/2010
Galerie: Maneto

rudo64

za ty prachy ,zadarmo,ale na fotky je lepší inkoust,nevím,co preferuješ,s inkoustem jsou zase starosti a chce to každodenní tisk,jinak zasychá R^ :laughing: R^

pierrepetr

@rudo64

Ak máš len jeden PC, nevadí ti trochu väčšia veľkosť, nemožnosť použiť bez počítača a tlačiť z prenosných médií, prečo nie... ;)