Quantcast

TV metry: Óčku se v prosinci dařilo. Hlavně u žen

| redakce | tisk

Hudební televize Óčko zaznamenala v prosinci výrazný nárůst sledovanosti. Podařilo se jí oslovit 1,3 mil. diváků (4+) a zaznamenala tak rekord od svého vstupu do TV-metrového měření (měsíční Reach).

V období Vánoc, kdy divácké chování standardně směřuje k tradičnímu televiznímu programu, potvrdil prosincový nárůst Share a Ratingu ve věkové skupině 15-34 let silnou pozici Óčka u mladých diváků. Za nárůstem sledovanosti Óčka na konci roku přitom stojí především mladší ženy ve věku 15-24 let. Share Óčka v této cílové skupině dosáhl v prosinci na úroveň 1,2 %. Významně narostla i sledovanost žen do 35 let věku.

Prosincová sledovanost Óčka přitom rostla v průběhu celého dne. Nejúspěšnějšími pořad se staly Vánoční jízda vysílaná na Štědrý den od 18.00 a vánoční CZ&SK.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články