Quantcast

Nové O2 TV Moje menu: Tisíce hodin obsahu na jedno kliknutí

| redakce | tisk

Zákazníci O2 TV už nikdy nebudou muset složitě hledat své oblíbené filmy a seriály. S novou úvodní obrazovkou Moje menu je budou mít přehledně před sebou už po spuštění O2 TV. Tuto novinku představí společnost O2 postupně ve vlnách, první zákaznici se dočkají již v pondělí 9. října.

Nová funkce O2 TV - „Moje menu“ pro diváky analyzuje v každém okamžiku tisíce hodin obsahu na všech kanálech a přehledně jej třídí do osmi nejpopulárnějších obsahových kategorií. Stisknutím tlačítka „Menu“ na TV ovladači se tak divákům zobrazí obrazovka, na níž jsou nejpopulárnější služby O2 TV dostupné na jedno kliknutí.

Nové O2 TV Moje menu: Tisíce hodin obsahu na jedno kliknutí
▲ Nové O2 TV Moje menu: Tisíce hodin obsahu na jedno kliknutí

Naším záměrem bylo zjednodušit zákazníkům O2 TV orientaci ve velkém množství hodin obsahu, představit jim ty nejlepší pořady z kanálů, které doposud nesledovali. Stačí jen, aby si zákazník řekl, nač má zrovna náladu a klikl na patřičnou kategorii. Například filmy v kategorii Nejlepší filmy nebo Komedie jsou navíc seřazeny podle hodnocení milionů diváků,“ říká David Duroň, ředitel O2 TV. Přehledné hodnocení filmů i seriálů pochází z databáze globální služby IMDb.com.

Podoba i funkcionality Moje menu vychází přímo z představ zákazníků O2 TV. „Z anonymních dat chování uživatelů u 120 tisíců set top boxů jsme zjistili, jaké funkce jsou pro diváky nejdůležitější a vylepšili jejich přístup k nim,“ vysvětluje Petr Tejkal z agentury 2fresh, která design a prostředí Moje menu vyvinula. Ve stejném designu bude i nová podoba webu O2 TV, která bude spuštěna během několika týdnů.

Nové O2 TV Moje menu: Tisíce hodin obsahu na jedno kliknutí
▲ Nové O2 TV Moje menu: Tisíce hodin obsahu na jedno kliknutí

Uživatele nejvíce zajímá, co právě teď běží na jejich oblíbených kanálech, dále jaký je aktuální výběr TV pořadu dle žánrů, seznam vlastních nahrávek a O2 Videotéka. 2fresh pro vývoj nové funkce využil tzv. “human centric design“, kdy zkoumal přímo potřeby koncových zákazníků. “Kdybychom začali designovat na základě našich domněnek, produkt by se snadno mohl minout s požadavky zákazníků,“ dodává Petr Tejkal.

Nové rozhraní bude spuštěno všem zákazníkům v několika vlnách. Jako první přijdou ve zmiňovaném termínu na řadu uživatelé O2 TV XL. Následovat budou diváci O2 TV L, O2 TV M a O2 TV HBO. Posledním zákazníkům bude Moje menu spuštěno během listopadu.

Více informací získají zákazníci na webové stránce o2.cz/mojemenu, kde najdou také videa, která funkci Moje menu představí detailně.

zdroj: O2





Reklama




Vybrané články