Quantcast

Óčko Black slaví roční narozeniny

| redakce | tisk

První hiphopová stanice v Evropě Óčko Black slaví v těchto dnech rok svého vysílání. Značka Óčko Black je zaměřená zejména na hiphopovou a rapovou scénu a celou kulturu a průmysl s ní spojenou.

Stanice vznikla na základě zvyšujícího se zájmu a popularity žánru. Během roku svého působení zařadila do jinak playlistového vysílání několik vlastních pořadů. Patří mezi ně například vzpomínkový Rewind, hitparáda Black Spin Hits nebo Tripleshot s oblíbenými klipy samotných interpretů. Značka se také objevila na žánrových festivalech včetně Hip Hop Žije a aktivně spolupracuje na koncertech domácích i zahraničních hiphopových hvězd.

Óčko Black párty (foto: Óčko)
▲ Óčko Black párty (foto: Óčko)

Hudební dramaturg stanice Óčko Black Petr Klasna k ročním narozeninám stanice říká: „Máme za sebou rok vysílání a podařilo se nám díky tomu zaplnit místo na trhu hudebních televizí a také přinášet aktuální trendy a hity, které nebyly v ČR dostatečně zastoupeny. Kladný ohlas má televize nejen u diváků, ale i u interpretů, kteří nám pravidelně přispívají do pořadu Tripleshot, kde sdílí s diváky své oblíbené videoklipy, zasílají nám své novinky a vstupenky nebo merch do soutěží. V polovině roku jsme také navázali spolupráci s rádiem Spin a zavedli společnou moderovanou hitparádu Black Spin Hits.“

Óčko Black Rewind (foto: Óčko)
▲ Óčko Black Rewind (foto: Óčko)

Óčko Black se mimo jiné stalo loni i spoluorganizátorem festivalu Hip Hop Žije. Kromě vysílání stanice buduje aktivní komunitu fanoušků na Instagramu. Ve spolupráci s interprety a promotéry přináší pravidelné soutěže. Užší spolupráci navázala televize i s labelem Blakkwood a stala se mediálním partnerem úspěšného alba Thái od Renneho Danga.

Petr Klasna dodává: „Rok vysílání jsme zakončili stylovou party v klubu Point. Na přelomu jara a zimy naši dvorní DJs Pedro one a Hejspasi vyráží s Renne Dangem na tour po Česku. Do roku 2020 plánujeme ještě více spolupracovat s českou scénou a do vysílání nasadit i další moderované pořady a zajímavé formáty.“

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články