Quantcast

Nové logo Warner Bros. Discovery na stanicích v Itálii

| redakce | tisk

Nově spojená společnost Warner Bros. s Discovery má již první viditelné stopy v televizním vysílání. Na italských bezplatných kanálech se v logu stanice objevuje název nového subjektu Warner Bros. Discovery.

Loga u italských bezplatných stanic ze skupiny Discovery jsou složené ze dvou částí. V levé části je vyobrazeno logo provozovatele a v pravé logotyp samotné stanice. Televizní divák proto hned po pohledu do rohu obrazovky ví, že sleduje jednu ze stanic Discovery (dnes Warner Bros. Discovery) a konkrétní televizní kanál. Kombinované logo pomáhá divákům v orientaci na trhu, na kterém se vysílá přes 300 televizních stanic.

Stanice NOVE - logo přes úpravou názvu společnosti
▲ Stanice NOVE - logo přes úpravou názvu společnosti

Jak vypadalo původní kombinované logo u stanice NOVE znázorňuje první snímek.

Na druhé fotografii je vidět aktuální složené logo na programu NOVE.

Stanice NOVE - logo po úpravě názvu společnosti
▲ Stanice NOVE - logo po úpravě názvu společnosti

Společnost Warner Bros. Discovery v Itálii provozuje bezplatné stanice DMAX, Food Network, Frisbee, Giallo, HGTV, K2, Motor Trend, Nove a Real Time.

Velká fúze WarnerMedia s Discovery, Inc. byla oznámena v květnu letošního roku. Nově spojená společnost nese název Warner Bros. Discovery.





Reklama




Vybrané články