Nové logo Warner Bros. Discovery na stanicích v Itálii
| redakce | tiskNově spojená společnost Warner Bros. s Discovery má již první viditelné stopy v televizním vysílání. Na italských bezplatných kanálech se v logu stanice objevuje název nového subjektu Warner Bros. Discovery.
Loga u italských bezplatných stanic ze skupiny Discovery jsou složené ze dvou částí. V levé části je vyobrazeno logo provozovatele a v pravé logotyp samotné stanice. Televizní divák proto hned po pohledu do rohu obrazovky ví, že sleduje jednu ze stanic Discovery (dnes Warner Bros. Discovery) a konkrétní televizní kanál. Kombinované logo pomáhá divákům v orientaci na trhu, na kterém se vysílá přes 300 televizních stanic.
Jak vypadalo původní kombinované logo u stanice NOVE znázorňuje první snímek.
Na druhé fotografii je vidět aktuální složené logo na programu NOVE.
Společnost Warner Bros. Discovery v Itálii provozuje bezplatné stanice DMAX, Food Network, Frisbee, Giallo, HGTV, K2, Motor Trend, Nove a Real Time.
Velká fúze WarnerMedia s Discovery, Inc. byla oznámena v květnu letošního roku. Nově spojená společnost nese název Warner Bros. Discovery.