Quantcast

Warner Bros. Discovery představila své týmy

| redakce | tisk

Společnost Warner Bros. Discovery dnes představila vedení regionálních týmů, které bude úzce spolupracovat s prezidentkou a výkonnou ředitelkou regionu EMEA Priyou Dogrou. Jde o konsolidaci aktivit, která navazuje na založení globální Warner Bros. Discovery v dubnu 2022.

"Chtěla jsem dát dohromady seniorní tým, jehož členové nabídnou co nejvíce zkušeností, perspektiv i talentu z obou společností - Discovery i WarnerMedia. Každý z team leaderů bude zodpovědný za zajištění bezproblémové tranzice a přizpůsobení se novým distribučním podmínkám a formátům. Samozřejmě budou zodpovídat i za to, aby se obě doposud samostatné organizace integrovaly v jeden tým s jednou strategií - za současného zachování firemní kultury založené na vzájemné spolupráci a respektu," komentovala jmenování nových team leaderů Priya Dogra.

Jednotliví ředitelé budou mít na starosti společné projekty z portfolia Warner Bros. Discovery ve svých konkrétních regionech, přičemž své aktivity budou koordinovat se samotným globálním studiem i vedením společnosti, zjm. v oblastech Streaming, Sport a US Programming. Pro každou z těchto oblastí budou připravovat pro teritorium specifické strategie, které mají zaručit růst a dosah společnosti v regionu. Zaměří se konkrétně na popularizaci placených i FTA kanálů, vedení masivních marketingových kampaní a monetizaci amerického obsahu formou promítání a licencování, ale i kladením důrazu na segmenty spotřebitelských produktů, her a domácností. Klíčovým aspektem je přitom sdílená odpovědnost za všechny streamovací platformy WBD.

Alessandro Araimo se stává generálním ředitelem pro Itálii, Španělsko a Portugalsko. Dříve byl EVP a generální ředitel pro Discovery v Itálii.

Pierre Branco se stává generálním ředitelem pro Francii, Benelux a Afriku. Dříve byl Country Managerem pro WarnerMedia ve Francii, Beneluxu, na Středním východě a v Africe a vedoucím poboček a prodeje reklam pro EMEA.

Jamie Cooke se stává generálním ředitelem pro střední a východní Evropu, Pobaltí, Střední východ, Středomoří a Turecko. Dříve byl Country Managerem pro Discovery ve střední a východní Evropě, na Středním východě a v Africe.

Hannes Heyelmann se stává generálním ředitelem pro Německo, Rakousko a Švýcarsko. Dříve byl EVP programování pro WarnerMedia v regionu EMEA.

Antonio Ruiz se stává generálním ředitelem pro Spojené království a Irsko. Dříve byl generálním ředitelem Discovery ve Španělsku, Francii a Portugalsku.

Christina Sulebakk se stává generální ředitelkou Nordics. Dříve byla generální ředitelkou HBO Max v celé Evropě.

Další manažeři, kteří budou součástí vedoucího týmu Priya Dogra a budou podporovat generální manažery v celém regionu, jsou:

Vanessa Brookman pokračuje jako SVP Kids and Family, EMEA a přebírá zodpovědnost za Adult Swim v EMEA s dvojí linií pro podávání zpráv Michaelu Ouweleenovi, který vede Cartoon Network, Adult Swim a Boomerang.

Antony Root pokračuje ve své odpovědnosti za původní produkci pro HBO Max v regionu EMEA a také za původní produkci pro obecné zábavní kanály WM v Německu, Francii a Španělsku.

Ragnhild Thorbech pokračuje ve své odpovědnosti za programování a akvizice pro HBO Max EMEA.

Myriam Lopez-Otazu pokračuje ve své odpovědnosti za vedení investic, plánování a stanovení priorit pro lineární kanály Discovery a Discovery+ v úzké spolupráci s územními GM a koordinaci s americkým programovacím týmem.

Qaisar Rafique se stává vedoucím obchodní strategie a rozšiřuje roli, kterou hrál ve společnosti Discovery, na širší portfolio.

Jak již bylo dříve oznámeno, Leah Hooper je regionální vedoucí pro Streaming pro EMEA, je ve vedoucím týmu JB Perrette a je nedílnou součástí seniorského týmu Priya Dogra.

Následující vedoucí pracovníci se rozhodli odstoupit:

Sylvia Rothblum, Country Manager, Německo, Rakousko a Švýcarsko pro WarnerMedia.
Susanne Aigner, GSVP a generální ředitelka, Německo, Švýcarsko, Rakousko a Benelux pro Discovery.
Thomas Ciampa, Country Manager pro Itálii, Španělsko a Portugalsko pro WarnerMedia.
Lydia Fairfax, SVP Commercial Partnerships, EMEA pro Discovery.
David Fisher, viceprezident Advance Advertising pro Discovery.

zdroj: Discovery





Reklama




Vybrané články