Quantcast

Markíza i v roce 2023 kralovala slovenskému tv trhu

| redakce | tisk

Slovenská televizní skupina Markíza si v uplynulém roce 2023 udržela a meziročně zároveň výrazně posilnila svoji pozici celodenního lídra na slovenském televizním trhu.

Společnost Markíza - Slovakia provozuje vedle hlavního programu TV Markíza také tématické programy TV Doma, TV Dajto a Markíza KRIMI.

V hlavní, obchodně podstatné cílové skupině 12 až 54 let a se započítáním třídenní odložené sledovanosti dosáhla průměrný celodenní tržní podíl 29,6% a konkurenční skupinu JOJ (20,8) tak předstihla s rozdílem 8,8 procentuálního bodu.

Skupina Markíza kralovala v roce 2023 slovenskému tv trhu (foto: TV Markíza)
▲ Skupina Markíza kralovala v roce 2023 slovenskému tv trhu (foto: TV Markíza)

V porovnání s rokem 2022 si skupina Markíza vylepšila výsledek až o 4,5 procentního bodu.

Jedničkou na trhu byla skupina Markíza. V drtivé většině dní roku 2023 - až 352 v porovnání s rokem 2022 si tak polepšila o dalších 14 dní lídra trhu.

Markíza jednoznačně zvítězila i v obchodně nejdůležitějším prime-time (časové pásmo od 19:00 do 23:00 hodin), kdy si zaznamenala 30,3% průměrný podíl na trhu a konkurenční skupinu JOJ (23,4%) tak předstihla až o 6,9 procentuálního bodu. Zároveň si meziročně polepšila o 3,3 procentuálního bodu.

Samotná televize Markíza byla jedničkou na trhu 334 dní v loňském roce. V porovnání s roem 2022 si tak polepšila o 33 dní pozice lídra.

Nejsledovanějšími pořady TV Markíza v loňském roce v cílové skupině 12-54 se staly silvestrovské speciály "Možné je všetko!" a "Simona: Dnahaha:", večerní zpravodajské relaxe "Televízne noviny" a "Počasie", velkolepá taneční show "Let's Dance" a seriálový megahit "Dunaj, k vašim službám".





Reklama




Vybrané články