Quantcast

TV JOJ potvrdila přidání JOJ Šport a Jojko do ST a DIGI SK

| redakce | tisk

Dva tematické programy slovenské mediální skupiny JOJ si bude moci naladit více než 600 tisíc televizních domácností. JOJ Group se dohodla s operátory Slovak Telekom (ST) a DIGI Slovakia na zařazení programů JOJ Šport 2 a Jojko do jejich programových balíčků.

JOJ Šport 2 je od dnešního dne dostupný na všech platformách ST - internetové, satelitní i kabelové. Pro zákazníky kabelové televize DIGI Slovakia bude JOJ Šport 2 dostupný až od zítřka - tedy 5. března.

Stanice JOJ Šport 2 bude součástí balíčku M v nabídce ST a balíčku Štandard v případě DIGI SK.

Nová stanice JOJ Šport 2 vysílá od 21. ledna 2025. Doplňuje nabídku svého "staršího bratra" JOJ Šport a divákům přináší širší výběr domácích a mezinárodních soutěží - od hokeje, fotbalu či lyžování až po minoritní sporty.

V nadcházejících týdnech připravila JOJ Sport 2 atraktivní sportovní obsah. Těšit se mohou milovníci zimních sportů (mistrovství světa v klasickém lyžování, mistrovství světa ve freestylu a snowboardingu), hokeje (play-off Tipos SHL od 10. března nebo také vybrané zápasy čtvrtfinále play-off Tipos extraligy), krasobruslení (mistrovství světa v Bostonu), fotbalu (čtvrtfinále Slovnaft Cupu), basketbalu (čtvrtfinále ENBL) nebo házené (kvalifikace na ME mužů Finsko-Slovensko) a amerického fotbalu.

Velice se těším, že JOJ Šport 2 mohou od začátku března sledovat další fanoušci slovenského a světového sportu díky nabídce operátorů Slovak Telekom a Digi. JOJ Šport 2 spolu se stanicí JOJ Šport bude vysílat stovky přímých přenosů a pokračovat v naší marketingové strategii, v níž je klíčová podpora slovenského sportu. Na Slovensku se nám dostává velkého díku a podpory ze stran funkcionářů a šéfů jednotlivých sportovních svazů za množství a kvalitu vysílaných zápasů a za podporu celého spektra soutěží. Pro obě naše sportovní stanice máme zakoupená vysílací práva na množství slovenských a zahraničních šampionátů a nejvyšších světových soutěží. Právě JOJ Šport 2 rozšiřuje náš vysílací prostor v lineární televizi,“ řekl generální ředitel JOJ Group Marcel Grega.

Kvalitní sportovní přenosy, které jsou stále důležitou součástí naší programové nabídky na platformách Magio TV, zůstávají naší velkou předností. Proto se těšíme, že prostřednictvím nové televizní stanice JOJ Sport 2 budeme moci našim divákům nabídnout ještě širší výběr událostí, a to zejména v době, kdy vrcholí několik play-off či lig nebo se hrají důležité kvalifikační zápasy. Nová televizní stanice má ambici přinést pestrou škálu sportů, od hokeje a fotbalu až po házenou a krasobruslení, což ještě více obohatí naši televizní nabídku,“ dodává Martina Kandera, ředitelka segmentu Mass Market společnosti Slovak Telekom.

Druhá novinka se týká nahrazení dětské televizní stanice. Rovněž v úterý 4. března 2025 nasadí Slovak Telekom a DIGI SK do sítě všech platforem televizní kanál Jojko TV jako náhradu za dlouholetou exkluzivní televizi Ťuki TV. Změna souvisí s probíhající úpravou portfolia a televizní strategie společnosti.

Jojko bude k dispozici v nabídce ST od programu M na všech platformách, respektive v balíčcích Hudba a Děti. Jojko je zavedená televizní stanice, která nabízí řadu obsahu pro děti ve věku od 3 do 10 let. Ve své vysílací struktuře má jednodušší tituly pro mladší děti (3 až 6 let) a zábavně vzdělávací tituly pro starší, již školou povinné děti (7 až 10 let).





Reklama




Vybrané články