Dubnové zdražení Premiere se projevilo na počtu abonentů
| redakce | tisk
Německý placený balík Premiere se sice již dostal z červených čísel do zisku, ale na jaře vzhledem ke zdražení služeb opět přišel o 62000 předplatitelů.
Za 1. šest měsíců roku 2004 dosáhla Premiere o 33,4 mil.Euro lepšího výsledku než za stejné období roku 2003.
Abonenti základní programové nabídky stoupli o 25,1% a počet abonentů služby Pay-per-view se dokonce zdvojnásobil. Stouply i příjmy z reklamy a to dokonce 6x. Klesly však zisky z prodeje receiverů /ve 2.kvartále to bylo jen 20,3mil. ve srovnání se stejným obdobím 2004 tehdy to bylo 57,3 mil.euro/. Celkový obrat tak stoupl ve 2kvartále 2004 o 9,2% na 255,1 mil.euro /loni 233,6/ při poklesu nákladů o 2,5% na 234,4 mil.euro. /loni 240,5/.
K 1.4. změnila Premiere strukturu placení, ceny byly zvýšeny a to u některých tématických balíků velmi drasticky. Tím právě ztratila oněch 62000 abonentů, nicméně k 30.6.2004 měla Premiere 2.894 milionu předplatitelů, k 31.3.2004 to bylo 2.955 milionů. Ovšem v celkovém ročním srovnání docílila Premiére nárůst klientů o 202.000 (DF)