Quantcast

47.týden byl pro TV Prima rekordní

| redakce | tisk

Televize Prima dosáhla ve 47. týdnu 2004 (od 15.11. do 21.11. 2004) rekordního průměrného celodenního podílu na trhu - 24,07 % (D 15+). Jde o nejvyšší hodnotu za dobu elektronického měření sledovanosti v ČR. Průměrná hodnota podílu na trhu v prime time činila v tomto období 23,10 % (D 15+). Nejúspěšnějším dnem z hlediska podílu na trhu byl čtvrtek 18.11., kdy Prima TV dosáhla 26,62 % (D 15+).

Nejúspěšnějším dnem v prime time byl pro Prima TV také čtvrtek, kdy dosáhla 29,33 % (D 15+).

Úspěšné pořady 47. týdne:

Nejsledovanějším pořadem minulého týdne byl seriál televize Prima Rodinná pouta, který sledovalo rekordních 1,802 milionu diváků starších 15 let (TVR 21,2 %, share 39,80 % D 15+).

Druhým nejsledovanějším pořadem v minulém týdnu byl Zpravodajský deník, který se v neděli vysílal poprvé z nového virtuálního studia. Sledovalo ho 1,613 milionu diváků starších 15 let (TVR 19 %, share 41 % D 15+).

Svých nejlepších výsledků v letošním roce dosáhly v minulém týdnu i další původní pořady televize Prima.

Nedělní zábavný pořad Nikdo není dokonalý vidělo 1,402 milionu diváků starších 15 let, což je nejvíce v tomto roce (TVR 16,5 %, share 31,99 % D 15+).

Dosud nejlepšího výsledku dosáhla také seznamovací reality show Balírna, vidělo ji 811 tisíc diváků starších 15 let (TVR 9,6 %, share 22,47 % D 15+).

Velmi dobře si vedly i české filmy. Film Práče vidělo 1,145 milionu diváků starších 15 let (TVR13,5 %, share 34,91 % D 15+), film Sněženky a machři sledovalo 1,040 milionu diváků (TVR 12,3 %, share 41,06 % D 15+).

Zdroj: ATO ? Mediaresearch





Reklama




Vybrané články