Quantcast

At Media - v únoru o 1 milion diváku více

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství At Media zaznamenává výrazné posílení své pozice na trhu - únorový zásah televizí zastupovaných At Media vzrostl meziročně o 1 mil. diváků. V měsíci únoru dosáhl souhrnný měsíční zásah třinácti tv-metry měřených televizních stanic z portfolia At Media 4800 tisíc lidí (Reach 4+).

At Media tak meziročně přibylo 1 mil. diváků za měsíc, což představuje nárůst o 26%.

Nárůst počtu pravidelných diváků tematických, kabelových i digitálních stanic sdružených pod hlavičkou At Media potvrzuje i růst týdenního a denního zásahu. V únoru At Media oslovila týdně 3,2 mil. diváků (meziroční nárůst +28%) a denně 1. mil diváků (+13%).

Profil sledovanosti stanic At Media přitom nadále odkazuje na atraktivnější cílové skupiny, diváky v mladším a středním věku, mladé hospodyně a děti. Souhrnný Rating At Media v cílové skupině Dospělí 15-54 let vzrostl v únoru meziročně dokonce o 34%.

Operativní ředitel At Media Štěpán Wolde, k dobrým výsledkům dodává: „Tak výrazný nárůst Reach je pro nás velmi dobrou zprávou. Jsme díky němu schopni nabídnout nejen unikátní afinitu v atraktivních cílových skupinách a cenovou efektivitu, ale v kampaních se zařazení produktů At Media může projevit i nárůstem Reache v jinak komplikovaně oslovitelných skupinách diváků.“

At Media zastupuje 22 tematických stanic, z nichž 13 je měřeno tv-metry. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15-54 let dosáhla At Media za první dva měsíce tohoto roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3 %. Nejvyšší dosažené hodnoty sharu se přitom v některých dnech pohybovaly až okolo 3,9 %.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články