Atmedia rozšiřuje portfolio zastupovaných TV o Music Channel
| redakce | tiskSkupina Atmedia, která zabezpečuje prodej reklamy na tematických televizních stanicích, dnes oznámila rozšíření svého portfolia o jubilejní 100. kanál. Jedná se o nový hudební kanál Music Channel S.R.L., získaný maďarskou pobočkou Atmedia pro maďarský trh.
Marcin Boroszko, generální ředitel skupiny Atmedia pro region střední Evropy, k tomu říká:
"V celé Evropě je jeden společný trend: atomizace. Divák si stále více a více vybírá jednotlivé tematické stanice přepínáním z pozemních na kabelové a satelitní. Naše rostoucí portfolio televizních stanic odráží změny v modelu sledování televizních pořadů. Díky mezinárodní zkušenosti a silným lokálním týmům, je Atmedia největším nezávislým zprostředkovatelem prodeje televizní reklamy v regionu střední Evropy, poskytujícím nejvyšší úroveň služeb pro TV stanice a inzerenty. Jsme rádi, že můžeme oznámit rozšíření o jubilejní 100. kanál v našem portfoliu
."
Trend narůstajícího počtu tematických televizních stanic potvrzuje pro Českou republiku i Petr Majerik, generální ředitel Atmedia ČR, podle kterého se v horizontu tří let na českém trhu objeví více než 20 nových tematických televizních kanálů.
Atmedia Group působí v Polsku, České republice a Maďarsku. Byla založena v roce 1998 v Polsku. V roce 2008 Atmedia zahájila provoz v České republice a v roce 2010 v Maďarsku. Na každém z těchto trhů je největším, nezávislým prodejcem reklamního prostoru na tematických TV kanálech. Kromě toho zabezpečuje TV sponzoring a na míru ušité speciální projekty.
Atmedia Česká republika TV portfolio:
Disney Channel, Minimax, AXN, Animax, MusicBox, Óčko, CS Film, Spektrum Home, DoQ, Film+, Fishing & Hunting Channel, MGM, TV Paprika, Spektrum, Sport 1, Sport 2, Sport 5, Universal Channel, Zone Romantica, Meteo TV, National Geographic Channel
zdroj: AtMedia